RS newbie

leuk dat er een forum bestaat waar je boel te weten komt over tuffer waar je mee gaat rijden.
nog 4 maand wachten maar ondertussen wel veel licht opsteken.
al bedankt voor de reacties die ik kreeg van diverse leden.
ik hoop mijn steentje te kunnen bijdragen.
oct 3 combi rs in wit verwachtend, Belg, omgeving Gent

Goofy@5E

Forumguru
Welkom @trixieboy op dit geweldige forum, en sterkte met het wachten, en k'moet gaan geloven da de rs'en hier in België aan beter aanslaan als bij onze noorderburen, t'zal wel iets te maken hebben met het fiscaal stelsel denk ik,
Heeft iemand een gedacht wat een rs tsi in nederland kost op gebied van taks en biv?

bartvw

Forumguru
@Goofy@5E je moet denken in Nederland aan ongeveer 45000 ligt aan de opties die je erbij neemt.
Waarschijnlijk komt de RS 230 ook niet naar Nederland toe dit ivm nog de hogere prijs.

Grt Bart

Goofy@5E

Forumguru
@Goofy@5E je moet denken in Nederland aan ongeveer 45000 ligt aan de opties die je erbij neemt.
Waarschijnlijk komt de RS 230 ook niet naar Nederland toe dit ivm nog de hogere prijs.

Grt Bart

Thanks, moet wel toegeven, als hij dat hier koste, dan paste ik ook, het is met het voordelig fiscaal stelsel in vlaanderen dat ik beslist heb om er één aan te schaffen, biv was €402,73 en jaarlijkse rijtaks €402,73, (rs = euro6)
vroeger was biv hier ook €5000, nu gaan ze verder op de co2 uitstoot.

oco1979

Forumguru
co2 regeling is voorlopig ideaal met een euro 6 benzine in belgie,wagens kosten hier ook minder dan in nederland

Bovenaan Onderaan