rs voorbumper

Stijn

Nieuw lid
Ik heb onlangs een skoda octavia gekocht van het jaar 1998. Mijn vraag was nu ; kan ik daar een rs bumper voorbumper op plaatsen?
Beste groetjes

Stijn

Nieuw lid
Als je het met zekerheid te weten komt, ik heb een RS voorbumper hier te koop staan aan een zacht prijsje.

Ik ben het niet zeker, maar ik denk wel dat het kan. Deze Duitser heeft zijn O1 uit 99 ook een RS bumper aangemeten:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=019&sspagename=STRK%3AMESE%3AIT&viewitem=&item=290108156316&rd=1&rd=1

ok alvast bedankt voor je reatie, maar de auto die ik heb is (denk ik) niet hetzelfde model als die van "de duitser" . mijn grilletje komt namelijk lager dan die van de nieuwere modellen.
kzal nog eens rondvragen als ik van iets meer weet laat ik je dat wel horen .
groetjes

Bijlagen

• skoda klein.jpg
    skoda klein.jpg
    44,2 KB · Weergaven: 22

CF1

Lid
Ok, aangezien jouw O1 een zilveren is zou het ideaal zijn mocht de rs voorbumper op jouw voorfacelift passen ;)

blackczech

Actief lid
Hey, deze zou moeten passen hoor ikzelf heb een Octavia gehad van '99 en eentje van 2001 en de RS bumper past erop !!
Grtzzz Patrick

Ik heb hier ook over nagedacht en ik heb het nagevraagd een keer bij de importeur. Volgens hun moet je er alleen wel rekening mee houden dat je de koplampen van na de facelift moet gebruiken (dat zijn die lampen die aan de onderkant wat schuiner aflopen). Volgens de importeur zou de grill niet hoeven te worden vervangen en past de bumper zonder problemen.

Bovenaan Onderaan