Rubber mat achterbak uitklapbaar over bumper?

Mr. Horizon

Senior Member
Ivm onze hond op zoek naar deze oplossing:

Maar dan met name het deel dat je uitklapt over de bumper voor het in/uitstappen van bv de hond.
Maar de foto is alleen te vinden bij de dubbelzijdige vloermat. En deze heeft niet deze rubber flap die je bumper beschermt bij het laden/lossen.

Iemand suggesties hoe/waar ik dit nu zou kunnen vinden?
Alvast bedankt, ook namens de nu nog mooie lak op mijn bumper :D

Mr. Horizon

Senior Member
@-Ri- Ik zie dat jij de door @Stitch15 voorgestelde optie hebt besteld. Kan jij mijn vraag misschien beantwoorden en kan je deze mat ook uitklappen over je achterbumper heen?
Alvast bedankt voor het reageren!

P.S. Mooie Auto! Een paar stadia verder dan de mijne, maar qua kleur zitten we al op 1 lijn :cool:

-Ri-

Actief lid
@Mr. Horizon Hoi, ik heb idd de dubbelzijde koffermat, deze is NIET met de beschermflap voor de achterbumper, dan heb idd die nodig van de link naar superskoda.

@Mr. Horizon, ik heb een rubber kofferbakmat origineel van Skoda. Hieraan heb ik aan de onderzijde een stuk dikkere vijverfolie gelijmd. Deze vijverfolie kan ik mooi over de achterbumper uitvouwen om onze hond krasvrij in en uit de kofferbak te laten. Helaas (nog) geen foto's van genomen.

B.Stuurder

Forumguru
@Mr. Horizon, ik heb een rubber kofferbakmat origineel van Skoda. Hieraan heb ik aan de onderzijde een stuk dikkere vijverfolie gelijmd. Deze vijverfolie kan ik mooi over de achterbumper uitvouwen om onze hond krasvrij in en uit de kofferbak te laten. Helaas (nog) geen foto's van genomen.
Waarmee heb je dat gelijmd? Vijverfolie is toch heel lastig te lijmen?

Yeti2015

Forumguru
Ik heb dit destijds bij de dealer gehaald.
word met een paar reeds bestaande schroeven vast gezet en opgeborgen zit het onder de kofferbak mat.
Ik gebruik het om de rolstoel te laden en te lossen. 2017-08-26 16.06.56.jpg

Bovenaan Onderaan