Rubberen handgreep binnenkant koffer

Joris1981

Nieuw lid
De rubberen handgreep aan de binnenzijde van het kofferdeksel van mijn OII is op de één of andere manier losgekomen. Ik weet niet hoe deze bevestigd was/wordt; ik heb ook geen schroef(je) gevonden ofzo. Kan iemand me op weg helpen om dit zelf terug te bevestigen? Is het nodig om de plastic cover van het kofferdeksel te demonteren?

Alvast bedankt, MVG Joris

dirkkroneman

Forumguru
Zou je je misschien willen voorstellen in het meet&greet topic?
Ik gok dat inderdaad de plastic bekleding eraf moet en dat je daaronder een bevestiging tegen gaat komen. Wellicht kan @Joske uitsluitsel geven met een handleiding?

ertromp

Forumguru
Die rubberen handgreep zit met een torx schroef vast aan je kunststof plaat / kofferdeksel. Die plastic bekleding hoeft er niet af. Volgens mij is het iets van M6 maar daar zou @Joske wellicht duidelijkheid over kunnen scheppen

Monteurtje

Forumguru
Zit inderdaad met een torx schroefje vast. En daar zit ook de achterklepbekleding deels mee vast. Dus geen schroefje, dan heb je de handgreep in je hand terwijl de klep nog open staat.

Joske

Forumguru
yup, een torx schroef maar de maat kan ik niet zien aangezien de zogeheten rubberen greep niet zichtbaar is op de tekeningen die ik hier heb. Een M6*16 zie ik staan maar daar kan ik niet zeker over zijn ;)

Bovenaan Onderaan