Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even een vraag voor de forumleden met kinderen
Is het mogelijk om twee kinderstoeltjes en een maxicosi tegelijkertijd op de achterbank te monteren? Past het, of is het te krap.
volgens mij de kinderstoelen aan de buitenkant en de maxi-cosi in het midden....is wel lastig om de baby als die in de maxi-cosi ligt te slapen in het midden te bevestigen. moet je volgens mij ook een iets oudere maxi-cosi hebben want die nieuwe die heeft van die hele dikke beugels aan de zijkant...ik heb een oude uit 2004 en die is dus veel smaller dan die uit 2005/2006 die hebben van die hele dikke plastic kappen aan de zijkant (dient nergens voor, die designer wilde stoer doen of zo!!) is eigenlijk alleen maar lastig want je krast zo de zijkant van je auto
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.