Ruit kapot, DVD scherm eruit

blacktdi

Actief lid
Ja stom, kon er op wachten, maar je wordt steeds makkelijker in die dingen.
Gistermorgen, voor mijn deur, bijrijder ruit kapot geslagen, DVD speler met Brodit clip eruit natuurlijk. Niet verzekerd natuurlijk, prive spul, leasebak. Echt eruit gerukt want de deuren gaan niet open als de octie op slot zit, haha, en deze inbrekende sukkel was waarschijnlijk te dik en te dom om te zien dat mijn Tom Tom er ook gewoon inzat maar aan de andere kant en daar kon hij natuulrijk niet bij. Geluk voor mij anders was mijn andere ruit er ook aan gegaan. Aan de DVD speler heeft hij in eerste instantie ook weinig want hij vergat de afstandsbediening, lag in dashboard kastje, en het 12V voedingssnoer en de speciale adapter voor aan mijn stream. Hij heeft wel mijn middenarm steun opengemaakt maar zag ook mijn bluetooth set niet en de afstandsbediening van de Tom Tom.
Alle DVD´s heeft hij ook vergeten.
Ja, met dit soort dingen wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt. Er zijn nog teveel mensen op deze planeet die niet van andermans spullen af kunnen blijven en vergeten dat wij er ook hard voor moeten werken. Als je steelt omdat je niet te vreten hebt of iets dergelijks, okay maar dit soort dingen maakt me ontzettend kwaad. Die DVD speler, dat is wel jammer maar het glas wat je door je hele auto vindt, wat een ellende. Dan weer bellen voor een nieuwe ruit, voor de deur gedaan, maar goed kost toch weer tijd. Krassen op de deur want hij had waarschijnlijk een riem aan. Politie komt niet eens meer voor dit soort dingen, gewoon op internet invullen.
Heb maar weer een nieuwe besteld want het is weer vakantietijd, maar deze gaat er, voorlopig, weer iedere dag uit totdat ik weer laks word.
Moest ik ff kwijt, uit frustratie denk ik.

VEEJAY

Forumguru
heel vervelend allemaal, bij mij gaan daarom de dashboard kast en middenarmsteun open. De Parrot zit in het asbakje waarvan de klep dichtgaat. Verder zo'n brochure van de politie achter de voorruit.

Nog nooit ingebroken (afkloppen) en ik kom echt in vervelende buurten.

MadDog2K

Actief lid
Wat lullig zeg :(
Dat glas is echt een ellende idd.

Mijn Bluetooth GPS ontvanger staat altijd aan + ik heb een houder voor m'n PDA (actief, weggewerkt). Dus ofwel zien ze Bluetooth ... en ofwel denken ze 'he houder, laten we eens kijken'. Hou elke dag m'n hart vast.

Probleem met die GPS ontvanger is dat de on/off knop stuk is (handig!) en hij achter dashboard kastje weggwerkt is.

Twijfel of ik een PDA met ingebouwde GPS ga zoeken, maar dan zit ik nog met de houder :)

Veejay jij kent de buurt volgens mij ook wel waar mijn auto altijd staat : Nieuw Laakhaven :)
Ofwel diefstal, ofwel vandalisme. Het eerste is soms prettiger dan het 2e (moedwillig krassen maken, koplampen stuk slaan, banden lek steken)

ougie

Forumguru
Ik geef dagelijks 83 van dat soort idioten te eten. Ze zitten niet allemaal voor vandalisme maar een groot deel wel. Morgen krijgen zij dan ook geen toetje, dit ter nagadachtenis aan de auto van Blacktdi. Overigens wel zwaar kl.... als het je overkomt.

Fabia

† In Memoriam
Balen joh, iedereen moet toch met z'n takken van andersmans spullen afblijven. En vervolgens maar hopen dat ooit de dader gepakt wordt en berecht wordt. Maar dat kan je wel vergeten ben ik bang.

Wasmachineman

Forumguru
Je moet tegenwoordig oppassen ook als je je eigendom wil beschermen.
Verhalen genoeg dat je aangeklaagd kan worden door de heren crimineel als je een tik geeft. En het schijnt dat de crimineel ook nog afstand moet doen van het gejatte anders krijg je het ook niet terug.
Wat dat betreft zijn we in een asociale wereld. Heel jammer.
Maar ook op vakantie moet je echt ervoor zorgen dat je auto er niet te aantrekkelijk uit ziet.
Ik hoop maar dat ze mijn auto voorbij gaan en sterkte voor de geplaagden !

Wasmachineman

Forumguru
Ja 2 jaar alweer, zit even te neuzen en deze kwam zomaar voorbij en ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt. Waardeloos.
Maar ik reageer normaal niet zoveel alleen zit de laatste tijd veel te forummen hier.
Maar bedankt voor de tip.

Bovenaan Onderaan