Ruitensproeier achter

1983jeroen

Forumguru
Mijn ruitensproeier achter lijkt weinig te doen. Als ik sproei wordt de ruit nooit goed nat en dus niet goed schoongeveegd.
Er komt wel vloeistof uit zo te zien.

Hoort de vloeistof echt over de ruit gesproeid te worden of alleen op het wisserblad?
Is dit eenvoudig te fixen of meer een klusje voor de dealer?

Tees

Donateur
Idd of een verstopping van de sproeikop, of hij staat verkeerd gericht. Bij mij O2 was de richting ook verkeerd, die sproeide vooral op mn achterbumper. Als je toch een speld/naald hebt, kan je de richting ook meteen bijstellen indien nodig. Doe dat dan even met zn 2en, kan eentje sproeien en de andere kijken of er wat uitkomt en waar het belandt.

1983jeroen

Forumguru
Ik was auto's gewend waarbij de sproeier gewoon op de ruit spoot, maar deze sproeit over het wisserblad zag ik vanochtend. Dat doet ie ook niet goed, maar verklaart wel een deel van het "probleem"
Ik ga eens met een naald aan de gang. Zag overigens dat er 2 openingen in de sproeier zitten.

Canon-Eye

Forumguru
Als die 2 spuitgaatjes op één kogeltje zitten, dan heb je inderdaad 2 spelden nodig om beide stralen goed gericht te krijgen. Met 1 speld is dat veel lastiger: als je de ene goed richt, is de kans groot dat de andere verkeerd komt te staan.

• Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
10 stopcontacten, dus ik heb 10 schroevendraaiers nodig' :deuk:
Nee natuurlijk niet, ik verkoop er 10 stekkers bij !!
Verkopen levert meer op dan kopen namelijk !!
Maar begrijp wel dat jij dat roept over die 10 schroevendraaiers hoor.....
Met dat ACtion gereedschap van je dan moet je wel natuurlijk... :deuk:

EdK

Forumguru
Natuurlijk @Tees , daar werk ik niet mee als elektromonteur.
PB en Belzer hebben mijn voorkeur voor tangen en schroevendraaiers...
Gedore daar hak ik mee........ :D

En ACtion spul dat smelt ik meteen om zodat het niet bruikbaar is.
Neef had een schroevendraaier met gespleten handvat, had hij al tijd en enkele keren al wat van gezegd.
En toen zat zijn velletje klem en liep te vloeken
Heb ze slijptol gepakt en in 3 stukken geslepen en denk je ??
Liep die nog te mopperen omdat ik ze schroevendraaier had vernietigd....
Maar goed 15 Maart is die jarig, krijgt hij een echte schroevendraaier....set

Bovenaan Onderaan