eriktv
Forumguru
Ik heb al een paar jaar een licht incontinente ruitensproeier: als ik achter sproei, deed vóór heel lichtjes mee. En andersom. Ik vond het tot nu toe niet zo'n punt, maar vanochtend was de verdeling voor/achter 50/50. Kan handig zijn, scheelt weer een handeling, ware het niet dat de ruitenwissers dan niet automatisch mee doen... Het begint dus vervelend te worden, achter is de druk inmiddels te laag om de hele ruit schoon te krijgen. Ondanks verlaging van de auto kan ik nog maar nét onder het vuil doorkijken
Ik kon hier op het forum en daarbuiten niks over vinden, heeft iemand misschien een hint richting zoekvolgorde/tekeningen/foto's?
Ik neem aan dat het een gezamenlijke pomp voor vóór en achter betreft en dat er ergens een verdeelklepje zit wat niet meer lekker werkt. Of de elektronica? Als het probleem ergens in het beruchte slangetjescircuit naar de achterklep zou zitten zou ik verwachten dat ik lekkage of drukverlies zou hebben - en geen zinloos gesproei op de voorruit. Koplampsproeiers werken ook prima, dat is volgens mij ook een aparte pomp.
S2C 2.0TDI DSG-6 bj. 2012, km-stand 222.222
Ik kon hier op het forum en daarbuiten niks over vinden, heeft iemand misschien een hint richting zoekvolgorde/tekeningen/foto's?
Ik neem aan dat het een gezamenlijke pomp voor vóór en achter betreft en dat er ergens een verdeelklepje zit wat niet meer lekker werkt. Of de elektronica? Als het probleem ergens in het beruchte slangetjescircuit naar de achterklep zou zitten zou ik verwachten dat ik lekkage of drukverlies zou hebben - en geen zinloos gesproei op de voorruit. Koplampsproeiers werken ook prima, dat is volgens mij ook een aparte pomp.
S2C 2.0TDI DSG-6 bj. 2012, km-stand 222.222