Ruitensproeier voorruit bijstellen?

BenMW

Lid
is het mogelijk de ruitensproeiers voor de voorruit bij te stellen? De stralen komen nu op plekken waar ik ze eigenlijk niet wil hebben. "Vroeger" hadden ze van die kogeltjes die je dan met een naald kon richten maar dat zie ik nu niet.

CDK

Forumguru
Wat je zelf al aangeeft met een naald er in prikken en richten was ook mijn 1e ingeving, ik zou dat als eerste proberen als ik jou was :jaja:

Bean77

Nieuw lid
De o3 is idd anders dan de o2. Moest het laatst ook instellen want hij stond veel te hoog. Kon hem naar beneden bijstellen, maar heb niet gekeken of je het ook links/rechts kon aanpassen.

Canon-Eye

Forumguru
Een speld is meestal een beetje te dun. Naalden zijn er in verschillende dikte - duik in de naaispullen van je vrouw en zoek een beetje stevig exemplaar uit...

micky

Forumguru
de mijne staat te laag, maar het ziet er niet naar uit dat er een naald in kan om bij te stellen, er komt een hele spray uit bij het sproeien, niet 2 straaltjes

Monteurtje

Forumguru
Het sproeierkopje kun je naar boven en beneden bijstellen. Het is als het ware een scharnier. Je moet wel een beetje kracht zetten. Maar NIET met een naald in prikken.

Bovenaan Onderaan