Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn achterruitenwisser gaat eenmaal aan als ik de auto in zijn achteruit zet (niet iedere keer overigens!). Kan ik dit zelf aan en uit zetten, ik vind dit nl. niet handig.
Hallo Rupo,
Als je eerst je ruitenwissers voor gebruikt in stilstand en je zet hem dan in zijn achteruit, wist hij eenmaal. Als je hem eerst in zijn achteruit zet en dan de voorruit wist, werkt de achterruit wisser niet (eenmaal).
Die functie kan alleen in vagcom worden uitgeschakeld. Dit is een optie die aangezet is omdat als het regent dat het achterraam dan eerst droog gewist word zodat je ziet waar je rijd
dit kan ism de eventuele regensensor werken waardoor deze wel wist als de voorraam nat is
Het idee van de recirculatie stand bij achteruit rijden is dat de uitlaatgassen bij het daadwerkelijk achteruit rijden onder de auto blijven hangen en dus via de ventilatie in het interieur zouden kunnen komen. Door het inschakelen van de recirculatie wordt de aanvoer van lucht van buitenaf dan tegengehouden en komen deze uitlaatgassen dus niet (meer) het interieur binnen.
Om terug te komen op de vraag van de topicstarter: volgens mij kan dit gedrag via Maxi-dot wel worden aangepast. Ik meen het ooit in het menu van mijn Octavia te hebben gezien. Ik vind het overigens wel een handige optie.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.