Ruitenwisser achter

Heeft er al iemand problemen gehad met de achterste ruiten wisser,
Deze blijft gewoon vegen, trek regelmatig de zekering uit, en steek de zekering er terug in, dan stop hij, maar zet ik hem terug op aan de hendel, stop hij niet meer met vegen, om zot te worden,
Iemand ervaringen mee, of iemand die weet wat de oorzaak kan zijn? Heeft regensensor voor,Of waar kan ik dit terug vinden als ik hem uitlees met VCDS ,???
Graag hulp.

Joske

Forumguru
de rechter-hendel al eens terug op zijn "gewone" positie gezet? Dus helemaal naar je toe trekken als ik het mij zo nog goed uit mijn hoofd herinner? Waarschijnlijk gaan dan ook je sproeiers gaan vooraan, maar dan staat ie alleszins terug "goed" :)

Ja hoor, dat heb ik zeker gedaan. Trouwens zo zet ik hem altijd op en af toch. Hoe anders. Nu heeft hij een eigen wil. Hij blijft af en toe vegen met tussen pauzen.

Joske

Forumguru
Dan zou ik denken dat er iets mis is met de aansturing er van, en dan is verdachte 1 de "rechtse stengel" dus.

Dat zo kunnen, maar kan ik dat ook uitlezen via VCDS, ik heb originele, maar in het verleden geen fouten uitgelezen, of het moet nu pas zijn, maar hij doet dat een tijdje, ik had gedacht dat hij misschien valse inplussen zou krijgen.

Bovenaan Onderaan