feestbeestzaandam
Senior Member
Een paar jaar terug was ik zo stom om mijn ruitenwissers rechtop te zetten (dus van het raam af).
Daarna zonder na te denken de motorkap geopend waardoor de motorkap dus een beetje de houders heeft geduwd.
Na 2 jaar kreeg ik in de winter (wat viezigheid) op het raam maar bleken dus krassen te zijn.
Precies op de punten waar de wisserbladen tegen de ruit worden gedrukt door de arm.
Op het moment is het wordt het steeds erger.
Nu vermoed ik dat de armen toch verbogen zijn en dat daardoor de wissers te sterk tegen het glas worden geduwd en daardoor dus ook krassen komen ivm ijzer er af en toe tegen.
Ik wil nu voor de zekerheid de ARMEN/HOUDERS vervangen.
Reden: ik wil mijn voorruit laten vervangen en wil niet de kans lopen dat deze dure grap over paar maanden weer mag ivm nieuwe krassen.
Wie weet waar ik de juiste houders/armen kan vinden tegen een juiste prijs en dat ik ze zelf kan vervangen.
Ik heb de volgende auto:
Voertuigcategorie
Personenauto (M1)
Carrosserietype
Sedan (AA)
Inrichting
sedan
D.1
Merk
SKODA
D.2
Type
5E
D.2
Variant
AACJZAX0
D.2
Uitvoering
NFM6FM6AJ009STVL7
R
Kleur
Beige
D.3
Handelsbenaming
OCTAVIA
Daarna zonder na te denken de motorkap geopend waardoor de motorkap dus een beetje de houders heeft geduwd.
Na 2 jaar kreeg ik in de winter (wat viezigheid) op het raam maar bleken dus krassen te zijn.
Precies op de punten waar de wisserbladen tegen de ruit worden gedrukt door de arm.
Op het moment is het wordt het steeds erger.
Nu vermoed ik dat de armen toch verbogen zijn en dat daardoor de wissers te sterk tegen het glas worden geduwd en daardoor dus ook krassen komen ivm ijzer er af en toe tegen.
Ik wil nu voor de zekerheid de ARMEN/HOUDERS vervangen.
Reden: ik wil mijn voorruit laten vervangen en wil niet de kans lopen dat deze dure grap over paar maanden weer mag ivm nieuwe krassen.
Wie weet waar ik de juiste houders/armen kan vinden tegen een juiste prijs en dat ik ze zelf kan vervangen.
Ik heb de volgende auto:
Voertuigcategorie
Personenauto (M1)
Carrosserietype
Sedan (AA)
Inrichting
sedan
D.1
Merk
SKODA
D.2
Type