Ruitenwisservloeistof snel op

Canon-Eye

Forumguru
genoeg rijden dat ie op tijd een beurt krijgt bij de dealer :ROFLMAO:
Ik zorg al decennialang dat ik de sproeiervloeistof bijvul "tot in zijn boordje" vóórdat ik de auto inlever voor de beurt. Dan laat ik ook altijd op de werkorder zetten dat dit NIET moet worden bijgevuld "wegens eigengemengde vloeistof".

In al die jaren heb ik overigens één enkele Skodadealer meegemaakt waar ze zelf actief informeerden of de sproeiertank wel of niet moest worden bijgevuld en dat ook op hun werkorder konden aanvinken. Dat is hoe het hoort, vind ik. Dit betrof de dealer in Assen toen dat nog een Broekhuis-bedrijf was. Een paar jaar geleden overgenomen door Century en dat heeft weinig goeds gedaan met de service en de telefonische bereikbaarheid, dus ik kom er nu niet meer.
 

EdK

Forumguru
Koplampsproeiers kunnen ook onderdeel zijn van een winterpakket,
Dat had ik dus bij Yeti niet dat winterpakket en wel koplampwissers en gewone koplampen.....
Maw heb het nooit gesnapt dat die dingen er op zaten en ook in die 7 jaar nooit naderhand het voordeel er van gezien...

groter ruitensproeierreservoir met laag niveau melding.
Dit was wel het geval inderdaad bij de Yeti toen ging er een kan van 5 ltr in als die leeg was en nu is het 4 ltr
 
Bovenaan Onderaan