RVS pedalenset

turboturbo

Forumguru
Ik vraag me af of de RVS (sport)pedaalsets voor de Golf IV ook passen op een Octavia I?

Kan iemand dat bevestigen? Zijn er O1 rijders met zo'n setje? Uit enkele online advertenties vis ik het volgende onderdeelnummer: Volkswagen 8N1064200 Pedalkappen
Ook het nummer FCA000001 haal ik uit omschrijvingen op bijv. deze forumpost: http://www.autopeople.ru/forum/skoda/octavia/tuning/31849.html

Lijkt erop dat deze voor de Golf 4, Octavia I, Fabia I etc. gemaakt zijn.

Gaat om deze set:
http://www.cars-equipment.com/www/e...-fca000001-foot-pedals-for-skoda/#prettyPhoto

Qua prijs kan het variëren van 8 dollar (Ali) tot 88 pond (ebay) Valt niet altijd goed op te maken wanneer je te maken hebt met échte OEM kwaliteit, of tenminste goede kwaliteit....

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Op het Skodacommunity forum gebruiken de O1 rijders de volgende delen:

Rempedaal
8N0 721 173 A

Gaspedaal
8N1 721 647 B

Koppelingspedaal
8N0 721 174 A Kleurindex: 01C

Voetsteun:
8N1 864 777 A Kleurindex: 4PK

Blijkbaar zijn dat weer pedalen die in de Audi TT toegepast werden

turboturbo

Forumguru
Dank voor je speurwerk @ertromp ! Ik had idd gelezen dat dit Audi TT pedalen zijn waar vervolgens vele 'petjes' (zoals ik dus :laugh: ) helemaal wild van worden.

Ik wist niet dat er ook een voetsteun bij te verkrijgbaar was! Top! Edit: ben er nog niet uit of ik die wel mooi vind. Ziet er wel wat lomp uit imo.

Los verzamelen is een kostbate aangelegenheid lijkt het. Gezien de onderdeelnummers ook met 8N beginnen, zal het nummer uit mijn startpost voor een complete set wel kloppen denk ik?

Tuulster

Forumguru
Ik wist niet dat er ook een voetsteun bij te verkrijgbaar was! Top! Edit: ben er nog niet uit of ik die wel mooi vind. Ziet er wel wat lomp uit imo.

Altijd doen!! Echt een upgrade van je interieur en inderdaad voor een paar centen te vinden op de Ebays of Ali's van deze wereld :thumbsup:

downloadfile-26.jpeg

turboturbo

Forumguru
Klopt, daar had ik dat nummer gevonden. Staat alleen niet overal bij dat ze compatibel zijn met de O1.
Dat wilde ik hier even checken :thumbsup:

voor een paar centen te vinden
Dat is het 'm nu juist even. Voor een paar dollar kan je wat in huis hebben, maar las her en der (ook hier ergens op het forum) dat de kwaliteit erg kan tegenvallen. En je wil NIET dat het kapje van pedaal dondert of niet goed vast zit op een cruciaal moment natuurlijk!! :tongue:

Anderzijds ga ik er ook geen 100 euro aan uitgeven. Dus even speuren naar een goed adresje...

Laatst bewerkt:

Ridley

Forumguru
@turboturbo ik heb al enkele setjes besteld bij Ali en allen waren zeer netjes. @Altos en @DerEinser waren tevreden iig. Later voor de Sharan van @DerEinser ook nog pedalen besteld, maar die waren van wat mindere kwaliteit begreep ik van hem.

turboturbo

Forumguru
@Ridley zoals altijd met elke aankoop moet ik even afwegen of ik de Ali gok waag of meteen iets duurders neem met evt niet goed geld terug garantieZ

Heb er vaak wat besteld, vaak prima spulletjes (nooit echt dure dingen besteld hoor) maar soms ook crap binnen gekregen. In de gevallen dat het gewoonweg stuk binnen kwam altijd m'n geld wel weer terug gekregen zonder al te veel gedoe. Dus ben er niet zo bang voor. Andere kant is elke 10 dollar voor een weg werp setje weggegooid geld als de kwaliteit tegen valt en ik alsnog een duurdere set elders moet bestellen. Ik ga komende weken eens rustig en uitgebreid zoeken naar het aanbod.

Bovenaan Onderaan