S-Assistentiesystemen Terugroepactie-nr : 91SV

iemand ervaring met deze storing?

Kodiaq 2 Hybride - 2024
- bij aansluiten van de laadkabel ontstaat er kortsluiting, waardoor de laadpaal zekeringen er telkens uit schakelen.
- Snelladen bij een tankstation langs de snelweg gaat wel goed (dan gebruik je meerdere polen).
- Diverse andere laadkabels geleend om uit te sluiten dat het aan de kabel ligt, maar telkens klappen de zekeringen er uit, dus problemen met de laadkabel zijn daarmee uitgesloten, lijkt me.
- nu aangemeld voor onderhoud en reparatie en daar zie ik deze code op het formulier staan: S-Assistentiesystemen Terugroepactie-nr : 91SV
Suggesties?

TomDB

Actief lid
Die terugroepactie is vanaf 5 december een paar keer aan bod gekomen in kodiaq-2-problemen-storingen-enz.
Zie de zoekfunctie en zoek op 91SV.
1733398696464-png.114244

Dat er kortsluiting ontstaat heeft vermodelijk niks met de software update te maken maar met defecte hardware.
Suggestie: je even voorstellen onder Meet & Greet en niet stekkeren

EvilKnievel

Actief lid
Gaat het om een nieuwe (privé) laadpaal? Heb je het ook al geprobeerd bij een andere 'normale' laadpaal?
Meen me te herinneren dat iemand hier ook problemen had met een nieuwe laadpaal waarbij het probleem lag aan een verkeerde instelling o.i.d. op de laadpaal.

Bovenaan Onderaan