[S2] Amundsen navigatie software

Giant

Forumguru
Ik ben op zoek naar tips m.b.t. mavigatie software voor het Amundsen navigatie systeem. Ik ontvang van dealers nogal uiteenlopende aanbiedingen. Die variëren van 129 euro per CD per land, tot enkele tientjes voor een SD card waar men alle landen op kopieert die men in huis heeft, tot alleen de BeNeLux op SD card voor niets. En dan hebben we nog Marktplaats, waar ik ook nogal uiteenlopende aanbiedingen op aantref. Ik verneem graag jullie ervaringen en adviezen en hoe gaan jullie om met updates na een bepaalde periode als de kaarten verouderd raken?

Darkside

Forumguru
Dit heeft te maken met de verschillen tussen de officiele wegen (lees de CD's aanschaffen), de Officieuse wegen (lees de dealer die helpt met een kopie op SD te zetten). En de illegalewegen (lees de aanbiedingen op marktplaats).

Officieel zou je toch gewoon de benodigde CD's zelf moeten aanschaffen voor een behoorlijk bedrag. Dat een dealer daarbij soms helpt mag natuurlijk niet maar als het vanuit de dealer zelf komt vind ik dat meer zijn verantwoording. Mijn dealer boodt het ook aan om de DVD alvast op de HD te zetten voor een zacht prijsje.

Dan heb je nog de illegale versies (waarvan je moet opletten of het niet beta's zijn) die je op marktplaats of andere sites tegenkomt.

Persoonlijk zou ik kijken of je een mooie deal kunt maken bij je dealer.

Tallguy

Forumguru
Ik zou hoe dan ook niet gaan vragen om illegale kopieën of andere zaken die niet door de beugel kunnen (zie de forumregels).
Je kan beter een deal proberen te maken met je dealer of een andere Skoda dealer (shoppen kan wel eens helpen).

Bovenaan Onderaan