S2 Olé - Nog even wachten

Ook maar even voorstellen hier, Ramon van Rijn, toekomstig Skoda rijder.

Op dit moment nog even in een VW Passat Variant, en ergens eind maart (of april) zal het een S2 2.0 Tdi Elegance BusinessLine 5d worden.
Kleur pearl zwart met ivory bekleding. Verder geen extra opties behalve een reservewiel :)

In eerste instantie had ik de Yeti op het oog, en de proefrit daarin was ook zeker niet onaardig. De superb kon ik alleen nog van versie 1 en die vond ik behoorlijk lomp eruit zien. Liep nog even door de showroom en was gelijk verkocht door de S2.

Vorige week een proefritje gemaakt. Kan niet anders zeggen dat ie beter was dan de Passat. Eigenlijk op alle fronten :) Dat had ik toch niet verwacht.

Hobby's zijn Simracen (ik ben co-founder van www.racedepartment.com), en het bezoeken van real races. Met name tourwagens kan ik waarderen, te meer omdat ik F1 bezoeken te duur vindt (je bent immers niet voor niets (toekomstig) Skoda rijder :) ).
Dit jaar staat de Fia GT te Spa op mijn lijstje en waarschijnlijk (weer) BTCC te Donington.

Meer vragen? Just ask.

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Ramon, welkom hier ! En zo zie je maar, met een Yeti idee naar binnen en met een S2 opdracht naar buiten. Had je de nieuwe reclame al gezien van de S2 Combi ?
Veel leesplezier hier en tot ziens.

Dank je!
Ik was wel op de hoogte van de Combi, dealer liet mij folders zien enzo. Maar heb nog geen reclame gezien op tv. Wel die van de Yeti.
Heb ook bewust gekozen voor de Sedan/hatchback. Ik heb nu een Variant en gebruik de extra ruimte zelden tot nooit.
Voor het oog heb ik dan liever een limousine look dan de station. Uiteraard verschillen smaken.

Zal eens letten op de reclames, ben benieuwd. Bedankt voor de tip.

[Edit]
Lol, zie net deze thread; http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=9819

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb nu een O2 Combi en heb de ruimte niet meer nodig. Ik zou ook naar een Alfa 159 kunnen bij wijze van spreken.....:crazy:
Maar ook ik wil de S2 sedan in een Greenline uitvoering en die komt na de zomer hoorde ik van een Skoda dealer. Gelukkig moet ik nog wachten tot oktober want ik heb nog 38000 kilometers te rijden in deze periode.

En ook een sedan voor mij want de Combi ga je meer zien vermoedelijk dan de sedan dan (wat een zin).

Trouwens, die beer past ook in een S2 sedan !

Trouwens, die beer past ook in een S2 sedan !

Ja dat zou wel moeten. Je kunt behoorlijk wat lijken in die achterbak kwijt :)
Voor mij was ook de eerste eis "3 kinderzitjes + mijn lengte (198cm)". En betaalbaar, was ook wel handig. Dan hou je niet echt veel merken+types over. (overigens ging dat ook goed in de Yeti)

Ja :) En nog niet eens zo moeilijk ook. Vond het zelfs in de superb net wat moeilijker gaan (vergelijkbaar met Passat).

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

Bovenaan Onderaan