Sander is nieuw hier, even voorstellen.

Hoi, ik ben Sander en verg veel van m'n Fabia, al ongeveer 170000 Russisch kilometers. 17 jaar oud, maar nog steeds een plezier om in te rijden. Nu weer een periode dat ze wat reparaties nodig heeft, maar hopelijk gaat dat allemaal lukken voordat de winter er weer is.

Hakar

Donateur
Sander welkom.

Echt alleen maar Russische kilometers, of zitten er stiekem nog West Europese kilometers in verstopt?

EdK

Forumguru
17jaar oud en 170K op de teller in Rusland ?
Ben erg benieuwd hoe zo'n wagen er dan nog uitziet na al die filmpjes uit dashcams gezien te hebben uit Russia
Als die schadevrij is dan moet je echt op hutje op detoundra wonen..

En uiteraard welkom hier op het fora

Japanese Power

Donateur
Welkom Sander.

Ben benieuwd of jouw auto er ook zo grijs van de stoffige wegen uitziet ;). Toch benieuwd naar een stukje geschiedenis wat jou naar Moskou heeft getrokken.

Johan

Sander welkom.

Echt alleen maar Russische kilometers, of zitten er stiekem nog West Europese kilometers in verstopt?
voor zover ik weet alleen Russische. Ik heb 'r gekocht met 60000km op de teller, het was een bedrijfsauto, dus ga er vanuit dat ze altijd in Moskou rondgereden heeft.

17jaar oud en 170K op de teller in Rusland ?
Ben erg benieuwd hoe zo'n wagen er dan nog uitziet na al die filmpjes uit dashcams gezien te hebben uit Russia
Als die schadevrij is dan moet je echt op hutje op detoundra wonen..

En uiteraard welkom hier op het fora
Ze ziet er nog goed uit, heeft natuurlijk gebruikssporen en klein beetje schade (krasjes e.d.), maar geen deuken. Veel van de dashcam videos zijn ook uit andere delen van Rusland. Daar rijden ze nog lomper dan in Moskou. Maar je moet wel altijd oppassen, de wegen zijn soms echt heel onlogisch.

• Leuk
Waarderingen: EdK
Welkom Sander.

Ben benieuwd of jouw auto er ook zo grijs van de stoffige wegen uitziet ;). Toch benieuwd naar een stukje geschiedenis wat jou naar Moskou heeft getrokken.

Johan
Ja, het is een witte Fabia en in de winter compleet grijs. Dat komt door de chemicalien welk ze op de weg gooien, dat plakt verschrikkelijk erg. Goed voor je grip natuurlijk, te koud voor standaard pekel. Maar altijd zorgen dat je een reserve 5L fles met ruitenwisservloeistof bij je hebt. Die troep op je raam veeg je er niet zomaar af, dan moet je bijsproeien continue

Hakar

Donateur
En de reparaties gelukt?
Morgen schijnt het echt winter te worden in Moskou, er wordt een minimum temp van -2 verwacht voor de nacht aar overmorgen.
Brrrrr

Man trek een kotte broek aan pak de spiegel van de muur en gaat naar buiten toe....
Enne als je een kunstgebit hebt doe m dan uit want vermoed dat jij met +8 al klappertandend bevriest :deuk:
Je wilt geen foto van mij in een korte broek. Ik zou eerder om een foto vragen van de vrouwen, maar dan niet in winter, in zomer is het veel beter.

Bovenaan Onderaan