De Stip
Forumguru
Eergisteren reedt ik over de A-2, ter hoogte van Neerijnen en daar kwam via m'n voorligger, een enorme plaat hout tegen de voorbumper aan. Gevolg, schade aan de bumper en het gemis van enkele roosters. Zonde!
Inmiddels de politie op de hoogte gesteld middels een digitale aangifte (ivm eventuele uitkering van het waarborgfonds) en daarna naar de schadehersteller.
Er moet een andere bumper, inklusief een aantal roosters op geplaatst worden.
Nu heb ik even op Superskoda gekeken en er kan een complete RS voorbumper geleverd worden, tegen een concurerende prijs. Zou dat allemaal passen en is er al iemand onder jullie die dat gedaan heeft?
Het ziet er vet uit en geeft de O-2 natuurlijk iets extra's.
Als het me financiel meevalt, ga ik er waarschijnlijk voor, om tegen die bijbetaling de voorzijde te upgraden.
Inmiddels de politie op de hoogte gesteld middels een digitale aangifte (ivm eventuele uitkering van het waarborgfonds) en daarna naar de schadehersteller.
Er moet een andere bumper, inklusief een aantal roosters op geplaatst worden.
Nu heb ik even op Superskoda gekeken en er kan een complete RS voorbumper geleverd worden, tegen een concurerende prijs. Zou dat allemaal passen en is er al iemand onder jullie die dat gedaan heeft?
Het ziet er vet uit en geeft de O-2 natuurlijk iets extra's.
Als het me financiel meevalt, ga ik er waarschijnlijk voor, om tegen die bijbetaling de voorzijde te upgraden.