Schade door vernieling

• Onderwerp starter Ex-lid 1929
  • Startdatum
E

Ex-lid 1929

Net donderdag de auto terug gehad van de spuiterij omdat een buurman hulp kreeg met een boom te verwijderen.
nu weer schade door vernieling.
resultaat een deuk in de motorkap.

2cwnz8p.jpg

2gvponq.jpg

flk8ko.jpg

om mijn schade toch te verhalen ga ik denkelijk het bedrijf aansprakelijk stellen van wie de borden zijn.
de borden stonden er namelijk niets af te zetten omdat ze voor het weekeinde klaar waren met het beklende parkeervak.
is er iemand die zoiets al eens eerder heeft gehad ?

Hetzer

Forumguru
Schandalig, gaat nergens over, anders mans spullen moet willig vernielen!!!!!!!!!1, ik zou inderdaad ook proberen de schade te verhalen bij de eigenaar van het materiaal!

Gieliovd

Forumguru
Klote zeg.... maar was het niet toevallig een combinatie van zeer sterke wind en een lucht kunststoffen bordje?

Succes!

EdK

Forumguru
Klote zeg.... maar was het niet toevallig een combinatie van zeer sterke wind en een lucht kunststoffen bordje?

Succes!

Dan nog kan je de eigenaar van de borden aanspraaklijk stellen, want hij mag niet onnodig spullen laten staan !
En als hij ze op een verzamelplaats zet dan moet dat zodanig gebeuren dat er geen overlast veroorzaakt wordt !

Maar het zal wel een langdurig verhaal gaan worden, want de eigenaar van de afbakeningsborden zal zeker gaan tegenwerken !
En als de aannemer ze gehuurd heeft bij een verhuurbedrijf dan meteen vragen of hij al opdracht tot ophalen had gegeven aan verhuurbedrijf.
En wanneer hij dit gedaan heeft en of er toezeggingen gedaan waren door verhuurbedrijf van dag tot ophalen !

LenK

Forumguru
om mijn schade toch te verhalen ga ik denkelijk het bedrijf aansprakelijk stellen van wie de borden zijn.
de borden stonden er namelijk niets af te zetten omdat ze voor het weekeinde klaar waren met het beklende parkeervak.
is er iemand die zoiets al eens eerder heeft gehad ?
Vervelende zaak. Bij de verzekering declareren is een paar jaar minder noclaim en zelf betalen kost ook zo een paar 100 €.
Dat bedrijf aansprakelijk stellen is de enige uitweg die je nog hebt om niet zelf op kosten gejaagd te worden.

MarcoO2

Forumguru
Blijft een lastige zaak hoor, zo'n aansprakelijkheidsprocedure. Je zult onder meer aan moeten tonen dat die dingen er stonden zonder noodzaak, dat de eigenaar niet alles heeft gedaan om ze op te ruimen, dat de schade niet was ontstaan als die dingen er niet hadden gestaan... en dat is lastig, want als iemand baldadig is, had het ook met (bijvoorbeeld) een baksteen kunnen gebeuren. Sowieso zijn de kosten hoger dan de spuitkosten, en als je niet wint zijn die kosten ook nog eens voor jouw rekening.

Mooi klote, want jij zit met schade... en helaas is een claim bij het Waarborgfonds ook geen optie, want de schade is niet toegebracht door een motorvoertuig.

Succes met de afhandeling!!!

Fabia

† In Memoriam
Dat is zwaar balen zeg. Ben bang voor je dat het een moeilijke lange weg gaat worden om die schade te kunnen claimen. Succes!

Vacaro

Senior Member
Heb jij rechtsbijstand bij je autoverzekering of een algemene rechtsbijstand, dan kan je hierop een beroep doen zonder dat noclaim omhoog gaat, is bij mijn verzekering toch zo. Of polis eens doorlezen en zien welke uitsluitingen er zijn, maar vandalisme zit er zeker in, zonder claimkorting.
Leg dit voor aan makelaar en dan kan hij of verzekering nog beslissen of ze ervoor gaan of niet.

E

Ex-lid 1929

Ik heb verhaal rechtbijstand en ga morgen de verzekering bellen om te kijken hoe ik dit het beste kan doen.
ben ook al bij de politie geweest en heb daar aangifte gedaan van vernieling.
ook deze zijn in het bezit van de foto's.
weet ook al van welk bedrijf de borden zijn dat stond op een sticker die op de borden geplakt is.
heb deze opgezocht via internet dus ben nu ook in het bezit van hun adres gegevens.

cvegreen

Forumguru
Dat is kl*te man. Over het hoe en wie , daar ga ik mij niet over uitspreken . Ken nauwelijks de belgische wetgeving ver van de nederlandse wetgeving.
Ik hoop in ieder geval dat jij niet moet opdraaien voor de geleden schade .

Mick

Actief lid
Dat komt mij bekent voor. Mijn wagen is net terug van het schadeherstelbedrijf, met nagenoeg dezelfde schade. Oorzaak? In ieder geval wordt je er niet vrolijk van. Dacht zelf aan een kinderfietsje, maar dat kon niet volgens het schadebedrijf, aangezien je voor de schade op deze plek aardig wat druk moet uitoeffenen.

Bijlagen

• DSCN5192.jpg
    DSCN5192.jpg
    90,3 KB · Weergaven: 43
  • DSCN5196.jpg
    DSCN5196.jpg
    89,7 KB · Weergaven: 44
  • DSCN5193.jpg
    DSCN5193.jpg
    96,4 KB · Weergaven: 37

Mick

Actief lid
De veroorzaker zal zich niet zo snel melden denk ik. Bij mij had ook niemand iets gezien

Bovenaan Onderaan