In april 2023 was mijn geparkeerde auto door een onbekende persoon van achteren beschadigd. Schade viel op zich mee. Ik had een All risk verzekering en deze werd vergoed en overgemaakt aan de schade hersteller. Totale kostenplaats was €2.752,30. Achteraf had ik deze voor veel minder kunnen doen. Alles was klaar en afgehandeld dacht ik tot ik mijn nieuwe premie ontving en mijn schade vrije jaren -5 jaar achteruit ging. De nieuwe premie was ook 40 euro hoger dan wat ik altijd betaalde. Telefonisch contact opgenomen en bij elke persoon werd ik indirect als fraudeur behandeld. Mijn schadebehandelaar had bepaalde stukken via e-mail opgevraagd en die had ik naar hem verzonden. Hij heeft later gezegd deze niet te hebben ontvangen en ik deze niet verzonden had tot ik met printscreen bewijzen kwam. Ik heb elke week lopen e-mailen en bellen en zelfs om een andere schade behandelaar gevraagd. Met moeite is deze naar de waarborgfonds gestuurd en het bedrag ontvangen. Ik ben van plan om naar een andere autoverzekering over te stappen en de laagste WA premie te nemen. Kennen jullie toevallig een goedkope schade hersteller in de omgeving van Utrecht die voor een goedkope prijs schade kan herstellen?