BarryXX
Actief lid
Wat een pech... De O2 is nog niet eens geheel in gebruik genomen bij ons en nu al schade. Mijn vriendin nam een bocht iets te krap en schampte daarbij een struik. Helaas voor haar stond er een metalen paaltje in die struik. Gevolg; een dikke snee in het rechter achterspatscherm en achterportier. Het is geen kras meer te noemen, het lijkt eerder op het effect van een blikkenopener, zonder dat het plaatwerk helemaal door is.
Mijn broertje (werkzaam bij een schadehersteller) geeft aan dat de getaxeerde schade ongeveer €1000 zal bedragen en dat hij het voor €600 kan laten repareren.
Wel of niet repareren?
Aan de ene kant vind ik het echt ontzettend zonde. Deze auto hebben we oa ook uitgekozen omdat hij er nog zo netjes uit ziet, ondanks leeftijd en km stand. Aan de andere kant is het ook echt veel geld in verhouding tot de dagwaarde en rijdt de auto er geen meter minder om...
Wat zouden jullie doen in mijn plek?
Mijn broertje (werkzaam bij een schadehersteller) geeft aan dat de getaxeerde schade ongeveer €1000 zal bedragen en dat hij het voor €600 kan laten repareren.
Wel of niet repareren?
Aan de ene kant vind ik het echt ontzettend zonde. Deze auto hebben we oa ook uitgekozen omdat hij er nog zo netjes uit ziet, ondanks leeftijd en km stand. Aan de andere kant is het ook echt veel geld in verhouding tot de dagwaarde en rijdt de auto er geen meter minder om...
Wat zouden jullie doen in mijn plek?