andrehj
Forumguru
Al een paar jaar werkt de binnenverlichting van onze S2 niet goed, alleen na wat prutsen met de schakelaar ging deze aan. Dus gisteren die maar eens losgehaald, in de hoop deze te kunnen repareren.
Dat blijkt een moeilijk verhaal, want het printje met het probleem kan niet zomaar los, die moet je helemaal los solderen, en dan zit ik nog steeds met de doorgebrande contacten.
Nu is de vraag: Wat is het juiste typenummer?
In het onderdeel staat 3T0947105H AQD. Volgens mijn oude Elsawin (van 2012) is die per 1/3/2012 vervangen door 3T0947105K AQD.
Maar is dat de laatste versie? Want dan weet ik waar ik op moet zoeken. Tot nu toe vond ik al dit aanbod (van de 3T0947105K) op Ebay:
Maar € 150 (excl verzenden) voor wat feitelijk een doorgebrande schakelaar is vind ik wel wat gortig... Iemand een goedkoper aanbod?
Dit is het probleemgeval:

Dat blijkt een moeilijk verhaal, want het printje met het probleem kan niet zomaar los, die moet je helemaal los solderen, en dan zit ik nog steeds met de doorgebrande contacten.
Nu is de vraag: Wat is het juiste typenummer?
In het onderdeel staat 3T0947105H AQD. Volgens mijn oude Elsawin (van 2012) is die per 1/3/2012 vervangen door 3T0947105K AQD.
Maar is dat de laatste versie? Want dan weet ik waar ik op moet zoeken. Tot nu toe vond ik al dit aanbod (van de 3T0947105K) op Ebay:

3T0947105K AQD Innen- und Leseleuchte perlgrau/chromglanz Škoda Sup II ab Dez.11 | eBay
Entdecken Sie 3T0947105K AQD Innen- und Leseleuchte perlgrau/chromglanz Škoda Sup II ab Dez.11 in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!
www.ebay.de
Dit is het probleemgeval: