Scheidingsnet achterin in O3 COMBI EBL?

lugolux78

Forumguru
Ik kon de dealer geen antwoord ontlokken dus even een korte topic (na wat zoeken niet gevonden hier).

Ik heb in mijn huidige A4 Avant een scheidingsnet boven de stoelen achterin. Zo kan mijn hond de kinderen niet "onderzeveren". Was toen standaard (onmogelijk maar het was dus echt standaard, bij Audi...)

Heb je dit ook bij O3 Combi?
Er bestaat een metalen scheiding maar die bedoel ik niet.
Dit is gewoon een net wat je optrekt richting hemel. (Bij Sedan versie van Octavia wel gezien)

Thx lads!

Darkside

Forumguru
Ja dit bestaat. Is onderdeel van het bagage pakket meen ik.
Er wordt dan een "rol systeem" op de achterbank gemonteerd waaruit je het gordijn kunt trekken en vastmaken aan de hemel (niet mogelijk icm pano dak).
Dit systeem is ook weer te demonteren mocht je dat willen ivm het in delen neerklappen van de achterbank

Of dit achteraf te bestellen is? geen idee. En wat de kosten daarvan zijn als het wel kan ook geen idee.
Maar volgens mij had de dealer dit toch wel moeten weten

lugolux78

Forumguru
Tja maar dan toch niet....aangezien ik een Panodak heb....
Dus geen net...dus uiteindelijk niks...

Mmmhh maar eens kijken dan naar een after market oplossing...

BSdV

Actief lid
ImageUploadedByTapatalk1394041288.014126.jpg

Voordat het een welles-nietes verhaal wordt even een foto. Niet al te beste kwaliteit, maar hopelijk toch te zien...

lugolux78

Forumguru
ik zie ik zie iets....maar goed
Je hebt een O3 met panodak en bagage pakket met net
Indien ja, dan is vraag uiteindelijk beantwoord.

BSdV

Actief lid
Kan morgen bij daglicht wel een wat betere foto maken, maar we hebben inderdaad een panoramadak en een scheidingsnet. Het bagagepakket bieden ze hier in Duitsland niet net zo aan als in Nederland, maar de twee kunnen prima gecombineerd worden.

VWim

Forumguru
De prijslijst zegt het volgende:

Bagage pakket (Combi)
Bagagescheidingsnet, variabele bagagevloer en een multifunctionele pocket onder de hoedenplank
(let op: dubbelzijdige mat in kofferbak komt te vervallen)

Zowel bij bagage pakket als bij Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak wordt geen opmerking gemaakt dat genoemde zaken niet kunnen worden gecombineerd. Het zou dus zonder problemen samen moeten kunnen.

JeroenV19

Nieuw lid
Om kort te gaan... Ik heb hem (Nederland, bagagepakket) en werkt prima in combinatie met pano. Je kunt hem op 2 plekken vastmaken. Bij de achterbank of bij de voorstoelen, als de bank plat ligt...

Rick

Senior Member
Ik ook pano en net. Achteraf kan niet want je hebt gaten in je hemel nodig om het net vast te zetten.

Rick

Senior Member
Ik dacht van niet. Kan het bij mijn auto niet controleren, want heb wel een af fabriek net :-). Kun jij dus beter beoordelen.

BSdV

Actief lid
ImageUploadedByTapatalk1394111097.875968.jpg

't Was al duidelijk dat het panodak met scheidingsnet gecombineerd kan worden, maar toch nog even als beloofd de foto bij daglicht... Iets duidelijker nu geloof ik;)

Bovenaan Onderaan