Scheidingsnet of scheidingsrek?

andrehj

Forumguru
Ik zat zo door de laatste prijslijst (die van 5 mei 2010) van de S2 te bladeren en het viel me op dat je bij de opties een "scheidingsnet achter achterbank" van €200 kunt aankruisen, maar dat er bij de accessoires een scheidingsrek staat (met nummer 3T9071195) voor € 159. Wat is het verschil tussen deze twee? Is er ergens een afbeelding van, en wat zijn de voor- en nadelen van beide varianten?:icon_smile_question

TDI_DSG

Senior Member
Een scheidingsrek heb ik zelf ook in een S2 en dat is van staal. Een scheidingsnet is van stof. Deze laatste is wel iets makkelijker 'weg te klappen' maar een rek is vele malen steviger (Zit zelfs in het dak verankert)

corsaar

Senior Member
Eerlijk gezegd vind ik een scheidingnet niet funtioneel.
Het is veel te veerkrachtig,houd weinig tegen.
Alleen geschikt om een kofferbak vol skoda oliefanten tegen te houden

RogerS

Forumguru
@barteke: Hoe heb jij toegang gekregen tot de site https://mediaportal.skoda-auto.com ?

Ik heb mij aangemeld en de link in de bevestigingsemail geactiveerd. Echter ik krijg steeds als ik, via bovengenoemde webadres, de documenten wil benaderen een "access denied"..

michelover

Forumguru
Probeer anders deze site , www.skoda-auto.com.
Daar ga je naar het tabje Service en dan Documentation.
Hier staan de manuals van alle modelen.
Superb Combi op pagina 19/20 van het instructie boekje.
Geen login benodigd.

FredV

Banned
Als ik op de link klik die RogerS noemt, krijg ik gewoon de pdf, duurt wel ff ivm downloaden, maar de link werkt wel.

RogerS

Forumguru
@michelover: Bedankt voor de tip. Dit werkt prima. Ik nu ook eindelijk de handleiding van de Columbus in het Nederlands kunnen downloaden.

Bovenaan Onderaan