Scheidingsnet/-rek

Weet iemand of er origneel een scheidingsnet of scheidingsrek te verkrijgen is, die je kan plaaten achter de bestuurders- en passagiersstoel? Ik wil mijn achterbank plat leggen en dan vakantiespullen meenemen. Natuurlijk zie ik het niet zitten bij een noodstop de volledige lading in mijn nek hebben liggen.

MarijntjeTDI

Actief lid
Bij mij zit er een origineel oprolbaar net in gemonteerd. Deze heeft bevestigingspunten in de hemelzijkant voor rechtopstaande banken EN als ze platgeklapt zijn.

hemi24

Forumguru
Als je de lengte niet nodig bent, zou ik de bank mooi rechtop laten staan:

1. toch meer bescherming bij aanrijding van achtern;
  2. direct achter de voorstoelen kun je een hoop 'klein' spul kwijt, of je laat er een boodschappentas tussenzakken, wat slecht gaat als je de bankt plat klapt...;

Constant

Erelid
Mocht het niet lukken om een rek te plaatsen, er zitten ook bevestigingsogen voor spanbanden in de kofferbak. Sinds ik een keer schuivende lading kreeg (vuil naar de stort brengen, en ja hoor, wil er een voetganger onder mijn auto lopen, dus noodstop! Argghhhh!), gaat al mijn riskante lading vast met een spanband of met een veiligheidsgordel. Een goede spanband kost maar 5 tot 10 Euro en altijd handig!

Bovenaan Onderaan