schimmel achterdeuren

Beste skoda liefhebbers:super:

Ik had een wel bekende lekkage bij de achterportieren van mijn fabia 1.

Enkele weken geleden heb ik dat zelf verholpen, en de deurlijsten/dorpels blijven nu kurkdroog.

Echter zitten er nog wel wat zwarte vlekken in de deurbekleding van de tijd dat hij wel lekte bij de vorige eigenaar, en hier begin ik me nu wel aan te storen, hebben jullie tips of ervaringen hoe je dit schoonmaakt?

Franky

Bakkertje

Forumguru
Er is van HG spul om schimmels te verwijderen van je muren in huis. Of het ook echt geschikt is voor je bekleding weet ik niet. Maar de schimmels gaan daar zeker van weg.

Erik_NL

Forumguru
Schimmel kan je inderdaad verwijderen met een schimmel schoonmaakmiddel bijv. van click me HG maar groene zeep helpt ook prima, ook op bekleding. Het is veilig in gebruik.

deusjevo

Forumguru
Uhmm, dit zou ik echt niet gebruiken.
13076057459025021.jpg

Gebruik het wel eens in mijn badkamer voor de tegelvoegen en is niet veilig voor je kleding, da's zeker.
Is op basis van chloor en daar stinkt het dan ook naar.

Wellicht dat sopje van groene zeep werkt?

van_der_P

Senior Member
Probeer eens een tapijtreiniger, dat moet toch kunnen werken. Erop spuiten laten drogen, even met de stofzuiger erover heen klaar. Zou ook met een wat hardere borstel kunnen.

Antera

Donateur
schoonstomen dan word het weer netjes. Ook heeft de Volvo dealer een mooie cleaner voor het interrieur (Volvo extra reiniger) die werkt echt super heb ik me redelijk vuile vloerkleed weer brandschoon mee gekregen. Echt supersplu

EdK

Forumguru
Uit grootmoeders grote schoonmaakdoos

Eerst goed laten drogen, dan uit borstellen en met de stofzuiger goed schoon zuigen
En dan nemen we een blokje ossegal zeep en maken daar een sopje van en met schone zachte borstel boenen de handel en laten drogen

Te veel werk ? ga naar een reinigingsfirma en laat voor 200 euro je hele wagen van binnen reinigen !! leuk kerstkado

darkprojectx

Forumguru
Het werkt heel goed alleen je hele huis ruikt dan naar een zwembad.

Haha dit spul heb ik laatst ook in mijn badkamer gebruikt, echter heeft mijn badkamer geen raam of mechanische ventilatie. 3 dagen lang met tranende ogen tandjes poetsen :1884: schimmel is wel weg..
Op de bekleding zou ik het inderdaad ZEKER NIET gebruiken! Redelijk agressief goedje! Ik zou er niet raar van opkijken als de bekleding wit uitbijt.

Haha tnx boys:)

Ik verkoop op mn werk dat hg spul, en weet hoe agressief dat kan zijn dus dat laat ik wel staan:super:

ik zal eens aan de gang gaan met tapijtreiniger, en anders een tapijt stomer pakken:)

Bovenaan Onderaan