schimmelstank roomster deel 2

nightmare2008

Nieuw lid
zoals eerder al in dit forum aangegeven stonk mijn roomster als een kelder waar de ratten in lagen te rotten.

Nou ja zoals ook al eerder bleek kon niemand het probleem oplossen en de volgende stap was dat ik van het forum gekickt werd omdat ik kennelijk niet zo vriendelijk was.

Maar goed ik heb de oplossing gevonden!!!

de matten van de skoda hebben een onderzijde die op onbegrijpelijke wijze gaat stinken. Deze zijn door de dealer onder garantie vervangen.

De oude matten heb ik een maand in de schuur gelegd en stinken niet meer.
Mogelijk is er materiaal gebruikt wat in combinatie met de ondervloer niet zo fris reageert. :cheer:

Boet

Actief lid
Hou ik even in de gaten. Maar momenteel ruikt mijn Roomster als een fris gewassen stuk textiel...ging een fles wasmiddel lekken rechtsachter;).

Wél een interessant item dit. Nog geen last van gehad, maar gewaarschuwd telt voor twee!

Ted

Forumguru
Als matten aan de onder zijden stinken dan is het 9 van de 10 keer dat er vocht is onder gekomen die is gaan schimmelen. Of je hebt lekkage of er is water ingekomen.

Anderzijds de rug is voorzien van een kunststoflaag die niet goed is uit gepolymeriseerd zodat hij kennelijk nog in reactie is en daarbij een vieze lucht verspreid. Met name Chinese import artikelen hebben hier veel last van. hier kom je ook penetrante geuren tegen die niet prettig ruiken. In ieder geval een gewaarschuwd man telt voor twee.

Bovenaan Onderaan