Schippersss
Forumguru
Ben dennis, 29 jaar alweer en kijkt hier regelmatig mee dus leek me wel netjes om mij en mijn auto te presenteren.
Rij een passat cc van het bouwjaar 2010 met bij jullie wel de bekende 1.8tsi motor. Rij de auto nu z'n 2,5 jaar en al en hoop aangedaan.
Korte opsomming:
Onderstel:
Verlaagd icm H&R veren 40mm rondom
19 inch oem atheo velgen, van een touareg met 20mm adapters
Golf R20 remklauwen met Zimmermann sport schijven 345mm
Motorisch:
Rvs uitlaatsysteem vanaf de turbo 3inch downpipe met 200 cell kat de rest 2,5 inch tot achter jm tuning
Carbonio inlaat stage 1 en 2
Gfb dv+ dump valve
Inlaat chemisch reinigen bij Hans sloot
Audi S3 intercooler (deze is na tuning geïnstalleerd dus moet nog keer de bank op voor cijfers)
Jd stage 2 maat tuning 250pk en 382nm
Interieur:
R line pendalen set
B7 verlichte luchtroosters
R line stuur en kleuren tacho met blauwen wijzers zijn in de maak
Wat pica's
Kort na aanschaf de verlaging
[/url]
Nieuwe zwarte s3 cooler
Totale voorkant eraf om cooler ertussen uit te vissen
Helaas links achter schade gereden, gelijk goede rede om wat meer updates door te voeren een r line voorbumper. Breng hem morgen weg naar lynx car design. Zo heeft elk nadeel weer voordeel
Rij een passat cc van het bouwjaar 2010 met bij jullie wel de bekende 1.8tsi motor. Rij de auto nu z'n 2,5 jaar en al en hoop aangedaan.
Korte opsomming:
Onderstel:
Verlaagd icm H&R veren 40mm rondom
19 inch oem atheo velgen, van een touareg met 20mm adapters
Golf R20 remklauwen met Zimmermann sport schijven 345mm
Motorisch:
Rvs uitlaatsysteem vanaf de turbo 3inch downpipe met 200 cell kat de rest 2,5 inch tot achter jm tuning
Carbonio inlaat stage 1 en 2
Gfb dv+ dump valve
Inlaat chemisch reinigen bij Hans sloot
Audi S3 intercooler (deze is na tuning geïnstalleerd dus moet nog keer de bank op voor cijfers)
Jd stage 2 maat tuning 250pk en 382nm
Interieur:
R line pendalen set
B7 verlichte luchtroosters
R line stuur en kleuren tacho met blauwen wijzers zijn in de maak
Wat pica's
Kort na aanschaf de verlaging
Nieuwe zwarte s3 cooler
Totale voorkant eraf om cooler ertussen uit te vissen
Helaas links achter schade gereden, gelijk goede rede om wat meer updates door te voeren een r line voorbumper. Breng hem morgen weg naar lynx car design. Zo heeft elk nadeel weer voordeel