Hallo,
Probleempje opgetreden denk ik met vering schokbrekers. Ik heb geen yota verstand van auto's, is ook mijn 1e auto, Skoda felicia, fantasische auto, rijdt mooi, zuipt wel. De auto staat scheef, linksachter en bonkt wanneer iemand instapt op de bij rijderstoel. Ook iets te merken met het scherp sturen, dan bonkt de auto ook, aantek. op het keuringsrapport; fusee-kogel, aandachtspunt voor vlgnde keuring.
Skoda felicia combi 1998.
In hoeverre wanneer je hier een tijdje mee door rijdt is het gevaarlijk, ik ga de boel wel laten repareren, tzt.
Hoe kan je checken of veer of schokbreker niet ok is.
Oh en nog wat ook, de centr deurvergr. doet het niet meer, zekering is ok.
Wel jammer, auto sinds dik half jaar in bezit en dan t een na het andere.
bedankt voor tips, hulp en uitleg voor zoverre
ab
Probleempje opgetreden denk ik met vering schokbrekers. Ik heb geen yota verstand van auto's, is ook mijn 1e auto, Skoda felicia, fantasische auto, rijdt mooi, zuipt wel. De auto staat scheef, linksachter en bonkt wanneer iemand instapt op de bij rijderstoel. Ook iets te merken met het scherp sturen, dan bonkt de auto ook, aantek. op het keuringsrapport; fusee-kogel, aandachtspunt voor vlgnde keuring.
Skoda felicia combi 1998.
In hoeverre wanneer je hier een tijdje mee door rijdt is het gevaarlijk, ik ga de boel wel laten repareren, tzt.
Hoe kan je checken of veer of schokbreker niet ok is.
Oh en nog wat ook, de centr deurvergr. doet het niet meer, zekering is ok.
Wel jammer, auto sinds dik half jaar in bezit en dan t een na het andere.
bedankt voor tips, hulp en uitleg voor zoverre
ab