Michel71
Actief lid
Goedemiddag, ik heb even een leken-vraag. Ik hoorde tijdens het rijden wat gerommel achter. Trad vooral op binnen de bebouwde kom, of tenminste, dan hoorde ik het. Toen ik probeerde te vinden waar dat aan zou kunnen liggen, zag ik dat het waarschijnlijk aan de loszittende kokers bij de schokbrekers ligt (zie bijlagen). Ik neem aan dat die vast horen te zitten aan de bovenkant ofzo, maar ik heb er eigenlijk geen verstand van.
Iemand met een beetje autokennis snapt bij het zien van de foto's vast direct wat er aan de hand is, wat er moet gebeuren en of het veilig is nog anderhalve week door te rijden totdat de auto sowieso voor een grote beurt moet. Als ik de auto aan de achterkant indruk, lijken de schokdempers nog wel gewoon te werken. Wat is er precies mis?
Iemand met een beetje autokennis snapt bij het zien van de foto's vast direct wat er aan de hand is, wat er moet gebeuren en of het veilig is nog anderhalve week door te rijden totdat de auto sowieso voor een grote beurt moet. Als ik de auto aan de achterkant indruk, lijken de schokdempers nog wel gewoon te werken. Wat is er precies mis?