Allen,
Ik had zo nu en dan last van een schokkende DSG7 bak wanneer er van de 2e naar de 3e versnelling werd geschakeld. Dit gebeurde enkel wanneer de motor echt warm was door het rijden in de stad. Het schokken kwam niet erg veel voor maar bij de 115000 beurt leek het me leuk om het toch te melden. Op een 1 of andere manier heb ik hier nog wel eens angst voor omdat ik niet precies kan aangeven wanneer het voor komt plus de daarbij komende kosten (+1000??) maar in dit geval ben ik blij dat ik het gemeld heb.
De garage (muntstad zeist) heeft er een stukje mee gereden en herkende het. Ze hebben aangeven dat de\een-deel-van koppeling vervangen moest worden en dat de materialen 100% onder coulance vallen. De arbeid moest echter voor 30% zelf betaald worden wat uit eindelijk neer kwam op ongeveer 40 % totale kosten voor mij en 60 voor Skoda.
Hij rijdt nou als nieuw en wat een feestje is dat
Nou heb ik meerdere verhalen hier op het forum gelezen betreffende dit issue en ik zie verschillende vormen van coulance of zelfs helemaal niet. De coulance is overigens alleen van toepassing als de auto volgens planning alle beurten heeft gehad bij een goedgekeurd skoda garage.
Doe hier je voordeel mee als je er ook last van lijkt te hebben.
Dietje is in ieder geval weer helemaal blij
edit: 30 % zelf betalen van de arbeid ipv de gehele arbeid....
Ik had zo nu en dan last van een schokkende DSG7 bak wanneer er van de 2e naar de 3e versnelling werd geschakeld. Dit gebeurde enkel wanneer de motor echt warm was door het rijden in de stad. Het schokken kwam niet erg veel voor maar bij de 115000 beurt leek het me leuk om het toch te melden. Op een 1 of andere manier heb ik hier nog wel eens angst voor omdat ik niet precies kan aangeven wanneer het voor komt plus de daarbij komende kosten (+1000??) maar in dit geval ben ik blij dat ik het gemeld heb.
De garage (muntstad zeist) heeft er een stukje mee gereden en herkende het. Ze hebben aangeven dat de\een-deel-van koppeling vervangen moest worden en dat de materialen 100% onder coulance vallen. De arbeid moest echter voor 30% zelf betaald worden wat uit eindelijk neer kwam op ongeveer 40 % totale kosten voor mij en 60 voor Skoda.
Hij rijdt nou als nieuw en wat een feestje is dat
Nou heb ik meerdere verhalen hier op het forum gelezen betreffende dit issue en ik zie verschillende vormen van coulance of zelfs helemaal niet. De coulance is overigens alleen van toepassing als de auto volgens planning alle beurten heeft gehad bij een goedgekeurd skoda garage.
Doe hier je voordeel mee als je er ook last van lijkt te hebben.
Dietje is in ieder geval weer helemaal blij
edit: 30 % zelf betalen van de arbeid ipv de gehele arbeid....
Laatst bewerkt: