BEL 1766
Lid
Hallo,
ik lees al een tijdje mee op dit forum vanuit Belgie.
Ik had sinds eind januari een SC II 1.8 TSI DSG-7 in bestelling bij garage THUY, Kontich (Antwerpen) en die is maandag (eindelijk) aangekomen en staat nu klaar staat voor levering.
Ik ben nieuw als Skoda-rijder : ik heb er 2 x BMW 525 D opzitten (een sedan en laatst een break van 2004).
Ik was toch redelijk snel 'verkocht' door het aanbod/ prijs van de Skoda.
Ook een testritje beviel mij prima.
De meeste van mijn vrienden en kenissen rijden met zware Duitse auto's, en ik ga nu eens lekker tegen die stroom in : consuminderen heet dat.
De techniek TSI / DSG - 7 is mij bekend van de auto van mijn echtgenote, een VW golf 1.4 TSI DSG-7 en dat rijdt voortreffelijk en (zeer) zuinig.
Ik heb een zo goed als full option versie van de SC II, nog extra Luxon 18'' velgen, panodak en Key less entry.
Met een forse 'fleet' korting eraf (kreeg is sowieso als zelfstandige), is de prijs .... 33000 euro.
Dat is zowat de helft van een BMW 5 touring met dezelfde outfit.
De auto is al net MJ 2011 (een van de eersten volgens mij), de Keyless heb ik pas later kunnen toegevoegen, bij de modelwissel.
ik lees al een tijdje mee op dit forum vanuit Belgie.
Ik had sinds eind januari een SC II 1.8 TSI DSG-7 in bestelling bij garage THUY, Kontich (Antwerpen) en die is maandag (eindelijk) aangekomen en staat nu klaar staat voor levering.
Ik ben nieuw als Skoda-rijder : ik heb er 2 x BMW 525 D opzitten (een sedan en laatst een break van 2004).
Ik was toch redelijk snel 'verkocht' door het aanbod/ prijs van de Skoda.
Ook een testritje beviel mij prima.
De meeste van mijn vrienden en kenissen rijden met zware Duitse auto's, en ik ga nu eens lekker tegen die stroom in : consuminderen heet dat.
De techniek TSI / DSG - 7 is mij bekend van de auto van mijn echtgenote, een VW golf 1.4 TSI DSG-7 en dat rijdt voortreffelijk en (zeer) zuinig.
Ik heb een zo goed als full option versie van de SC II, nog extra Luxon 18'' velgen, panodak en Key less entry.
Met een forse 'fleet' korting eraf (kreeg is sowieso als zelfstandige), is de prijs .... 33000 euro.
Dat is zowat de helft van een BMW 5 touring met dezelfde outfit.
De auto is al net MJ 2011 (een van de eersten volgens mij), de Keyless heb ik pas later kunnen toegevoegen, bij de modelwissel.