Scii 1.8 tsi dsg-7 mj 2011

Hallo,
ik lees al een tijdje mee op dit forum vanuit Belgie.
Ik had sinds eind januari een SC II 1.8 TSI DSG-7 in bestelling bij garage THUY, Kontich (Antwerpen) en die is maandag (eindelijk) aangekomen en staat nu klaar staat voor levering.

Ik ben nieuw als Skoda-rijder : ik heb er 2 x BMW 525 D opzitten (een sedan en laatst een break van 2004).
Ik was toch redelijk snel 'verkocht' door het aanbod/ prijs van de Skoda.
Ook een testritje beviel mij prima.
De meeste van mijn vrienden en kenissen rijden met zware Duitse auto's, en ik ga nu eens lekker tegen die stroom in : consuminderen heet dat.

De techniek TSI / DSG - 7 is mij bekend van de auto van mijn echtgenote, een VW golf 1.4 TSI DSG-7 en dat rijdt voortreffelijk en (zeer) zuinig.

Ik heb een zo goed als full option versie van de SC II, nog extra Luxon 18'' velgen, panodak en Key less entry.
Met een forse 'fleet' korting eraf (kreeg is sowieso als zelfstandige), is de prijs .... 33000 euro.
Dat is zowat de helft van een BMW 5 touring met dezelfde outfit.
De auto is al net MJ 2011 (een van de eersten volgens mij), de Keyless heb ik pas later kunnen toegevoegen, bij de modelwissel.

Wasmachineman

Forumguru
Welkom Bel 1766,

Consuminderen kan dus ook zijn voordeel hebben. Want wat een luxe auto krijg je.
Veel fijne kilometers voor jou en familie.
Tot ziens hier op het forum.

Roel

Lid
Ook vanuit deze kant: welkom.
Ik heb een goede kennis in Kontich (Waarloos) wonen, dus ik ken de plaatselijke Skoda dealer.
Ik moest wel even een traantje wegpinken toen ik het prijsverschil tussen NL en BE zag..... Mijn Ambition Business Line, 6-bak is duurder dan jouw full options DSG.

Maar goed: je zult een zeer tevreden Skodarijder worden!

Die Waarloos, dat treft, ik woon in Waarloos.
Ferdinand Maesstraat, over het bos (bijna het dorp uit richting Duffel).

Bovenaan Onderaan