Sd 2 kaart houder fabia lll

Ik zat wat de zoeken in het menu van de radio.
Bij media gaf de radio aan dat er een sd2 slot in zat maar ik kon deze niet terug vinden in me dashboard kastje.

Ik zag alleen de sd1 slot zitten maar hier zit al me navigatie software in dus ik kon me huidige sd kaartje vol met lekkere muziek nergens anders kwijt :mad: :mad: mmmm... dat was balen.

Nu heb ik even me dashboard kastje lost geschroeft. Doormidden van de 6 torx schroeven los te draaien. En ik had het kastje in me handen en tada daar zag ik me sd2 slot zitten.
Ik heb gelijk me navigatie sd kaartje daar in gedaan zodat ik me muziek sd kaartje in de sd1 slot kwijt kan en deze makelijk weer kan update.

Zie de foto's

Dus haal de schroefjes even los en je kan je sd1 slot vrijmaken :):D

@ Fabia lll °2016°

Bijlagen

• IMG-20160127-WA0012.jpg
    IMG-20160127-WA0012.jpg
    129 KB · Weergaven: 316
  • IMG-20160127-WA0011.jpg
    IMG-20160127-WA0011.jpg
    255,8 KB · Weergaven: 313
  • IMG-20160127-WA0010.jpg
    IMG-20160127-WA0010.jpg
    187,9 KB · Weergaven: 255

Skoda-MAN

Forumguru
Ik denk dat ze er van uitgaan dat iedereen usb gebruikt,
De lay-out van het dashboardkastje geen 2e slot opening mogelijk maakt,
Het leesgedeelte mooi weggewerkt zit (diefstal) en meer nuttige ruimte in het dashboardkastje
(bij mij zit dat ding in het dashboardkastje en neemt toch vrij veel ruimte in)

tlpeter

Actief lid
Ik heb vandaag ook maar even het kastje losgehaald en de SD kaart van slot 1 naar 2 gedaan.
Nu heb ik ook het eerste slot vrij voor een SD kaart vol met muziek :tegek:

tlpeter

Actief lid
Ik heb al twee keer gehad dat de navigatie niet werkt omdat er geen geldig medium in het systeem zit. Ik ga de boel weer terug zetten want dit schiet niet op.

rukko

Nieuw lid
Even een vraag over dit verstopte sd2 slot.
Is het niet mogelijk om zelf een extra opening te maken zodat hij altijd bereikbaar is?
Of kom ik dan in de knoei met andere onderdelen achter de behuizing?

PS een sd verlengkabel is misschien ook nog een optie

Bovenaan Onderaan