SD slot in karoq sportline 2022 aanwezig ?

Beste karoq rijders.
Ik heb vandaag boven en onder, binnen en buiten mijn nieuwe karoq sportline 2022 gezeten maar kan nergens een SD slot vinden voor het evt update van de systeem, navigatie, muzieklogo's bestanden en het afspelen van mijn muziek op sd kaart.
Zit er echt geen sd card slot in deze karoq ? Dus moet ik alles online doen ?

Of moet ik via de usb c-poort een sc card reader aansluiten ?. Ik heb niets gevonden in de (online) handleiding of via youtube.

Bedankt voor jullie hulp

JeSko

Forumguru
SD kaart is zo 2014 ( heeft mijne nog, Superb ), dat heeft geen enkele nieuwe auto nog.

Beste karoq rijders.
Ik heb vandaag boven en onder, binnen en buiten mijn nieuwe karoq sportline 2022 gezeten maar kan nergens een SD slot vinden voor het evt update van de systeem, navigatie, muzieklogo's bestanden en het afspelen van mijn muziek op sd kaart.
Zit er echt geen sd card slot in deze karoq ? Dus moet ik alles online doen ?

Of moet ik via de usb c-poort een sc card reader aansluiten ?. Ik heb niets gevonden in de (online) handleiding of via youtube.

Bedankt voor jullie hulp
Vervelend, maar bij mijn karoq sportline 2020 zit in mn dashboardkastje 2 sd sloten 1 navi en 1 voor muziek enz. Is dat toch veranderd in 2 jaar tijd.

Vervelend, maar bij mijn karoq sportline 2020 zit in mn dashboardkastje 2 sd sloten 1 navi en 1 voor muziek enz. Is dat toch veranderd in 2 jaar tijd.
Hallo Trucker1984. Ik heb ook nog dat kastje in mijn dashboardkastje zitten, echter er zit een dichte plaat op, zou ik deze dan moeten open breken ?. In mijn vorige auto’s van de VAG group had ik ook een SD slot zitten, vandaar dat ik nu 32GB aan muziek op mijn SD kaart heb staan.

TheoTigerSkoda

Nieuw lid
Ik heb ook een Karock met een Admunson met een dicht kastje in mijn dashboard. Hoe kan ik mijn kaarten updaten? Ik kan ze downloaden via internet en op een USB-c zetten; maar dan?

JMS

Lid
@TheoTigerSkoda, ik heb hetzelfde probleem in m'n superb iv. Ik heb de update gedownload en op een usb stick geplaatst, er gebeurt niets als ik deze in de usb-c of usb-a poort stop. Hoe je de update moet starten is me niet duidelijk.

EdK

Forumguru
Is het niet met de nieuwe wagens ( Superb iV ) zo dat het online gaat ?
Dus niets meer met SD of USB

Ik heb ook een karoq sportline 2022. De navigatiekaarten worden via de e-sim kaart die in de auto zit, middels internet automatisch ge-update. Je krijgt een melding op je Amundsen voor update. Of.. je gebruikt een usb-C stick en download de laatste versie van de skoda website. Hoe het precies moet lees je op de skoda site. Tip: er is ook een onderwerp in dit forum waarin alle navigatie perikelen worden beschreven. Daar zitten ook veel tips.

Bovenaan Onderaan