JayBee
Nieuw lid
Ik heb, na positieve berichten op dit forum, een Fiscon carkit voor mijn Columbus besteld bij Emiel van electronic4cars. (Zeeeer scherpe prijs overigens. Daar kan af fabriek niet tegen op + geen bijtelling
Ik heb wel inbouwervaring en ging dus lekker aan de slag. Inbouwen was wat lastiger dan gedacht omdat ik geen inbouwinstructie specifiek voor de Skoda had. Hierdoor kreeg in de extra kabelboom moeilijk weggewerkt. Uiteindelijk toch gelukt. Bediening op de Columbus werkte prima, bediening op de maxidot niet. Hiervoor moest VCDS wat instellingen wijzigen. Echter met mijn kloon kabel lukte dat niet. Ik Emiel weer even geraadpleegd. Zegt ie, kom maar langs dan regel ik het. Gelukkig moest ik de volgende dag in de buurt van Eindhoven zijn dus ik bel hem die middag: Kan ik NU langskomen? Tuurlijk!.
Om een lang verhaal kort te maken: een half uur later stond ik weer buiten met een volledig werkende carkit, Nederlandstalige maxidot, Vrijgeschakelde DVD weergave op m'n Columbus en hij had ook meteen even de microfoon netjes uit het zicht weggebouwd. Kosten: €0!! Kijk, dat noem ik nou echte service. En dat wilde ik daarom even aan de grote klok hangen. Een pluim voor Emiel en een tip voor allen die nog een carkit nodig hebben.
![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
Om een lang verhaal kort te maken: een half uur later stond ik weer buiten met een volledig werkende carkit, Nederlandstalige maxidot, Vrijgeschakelde DVD weergave op m'n Columbus en hij had ook meteen even de microfoon netjes uit het zicht weggebouwd. Kosten: €0!! Kijk, dat noem ik nou echte service. En dat wilde ik daarom even aan de grote klok hangen. Een pluim voor Emiel en een tip voor allen die nog een carkit nodig hebben.