Sfeer verlichting

Carlovdw

Forumguru
Hallo
Ik heb een nieuwe rapid besteld, in een van de pakketen die ik besteld heb zit sfeerverlichting.
Nu was mijn vraag is wat houd dit in, zo een led strip gelijk de superb of iets anders?

dirkie996

Forumguru
Die sfeerverlichting, zou ook in de Rapid van onze dochter zitten. Volgende week mag ze de Rapid afhalen.
Ik zal dan eens kijken wat dit juist is. Volgens mij is dit enkel een lampje onderaan in de middenconsole en in de deurvakken vooraan.( zo zag het er in de folder uit).

fireben

Forumguru
oh oke ja want in die van mij zit het niet in NL en die is net 1 week oud vandaar raar en jammer

Carlovdw

Forumguru
Ja dat is spijtig
Ik wist het ook niet totdat ik zo eens op de bestelbon keek wat er nu eigelijk allemaal opzat

Carlovdw

Forumguru
Na een mail naar men dealer hierbij het antwoord

De sfeerverlichting is ook weer anders dan bvb. bij een Superb: deze zitten in de deuren en onder de airco, zodat ze enerzijds het vakje onder de airco (vóór de versnellingspook) en anderzijds de deurvakken verlichten. Maar deze zijn wel dimbaar, in één kleur. Heel mooi vind ik wel.

Spijtig maarja

Atria

Actief lid
en waar zitten ze nou bij de rapid wel of niet ???? en waar hahahah:bloos:

Ik heb het broertje (of zusje) van de Rapid (Seat Toledo) met sfeerverlichting en daar zitten ze in de middenconsole onder de airco, bij de voetenruimte onder dashboard van zowel bestuurder als bijrijder en onder de handgreep van de voorportieren (onder de bediening van de elektrische ramen) waar deze in de portiervakken schijnen. Dit is helder wit licht. Niet echt heel sfeervol :)

Bovenaan Onderaan