Geen idee, moet dat ingeleerd worden? Toen ik het zojuist handmatig aan wilde zetten kreeg ik een melding dat Dode hoek/uitparkeerhulp nu niet beschikbaar is.Toch niet helemaal goed ingeleerd na het vervangen van de accu?
Werkt je start-stop wel normaal?
Scherp, had ik nooit aan gedacht! Ik heb inderdaad trekhaak er achter en een (gehuurde) aanhanger getrokken paar weken geleden, daar zat geen verloop plug tussen volgens mij, ik ga vanavond onder de auto kijken of er nog iets in zit. Kreeg gisteren wel voor het eerst melding dat ie de systemen niet in kon schakelen, meestal gaat dat automatisch goed. Zal ook de zekeringen controlerenHeb je toevallig een trekhaak ? misschien daar nog een verloop plug 13 naar 7 erin ?
Dit zijn van die standaard zaken die uitgeschakeld worden als je er een aanhanger achter hebt, vandaar de vragen .
Gerard
Zeker! Als ik ze "aan" zet middels knop in stuurwiel of via het multi media systeem, na motor uit staat het weer "uit"Staan ze wel standaard aan in het menu “hulpsystemen” via de knop op je stuurwiel?
Heb 1 keer een foutmelding gehad toen ik de systemen middels het stuurwiel weer wilde inschakelen. Is er iemand in omgeving Amsterdam die de auto kan/wil uitlezen?Misschien toch eens laten checken of die nieuwe accu goed is aangesloten én ingeleerd…