higgy
Forumguru
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en via Ebay bij Eric Auerbach een sierlijst besteld voor op de achterklep van m'n zwarte combi. Iets van 22,95 incl. verzenden, als je hem rechtstreeks bij hem besteld. Doe je het via Ebay, dan iets duurder. Emailadres via mij (pb'tje) te krijgen.
Ik ben er erg tevreden over, moet hem bij gelegenheid nog even wat warmmaken en in het midden fractioneel hoger zetten.
Leuk was wel, dat ik vanavond vlakbij huis 'achterna gezeten' werd door een identieke O2, eveneens zwart, eveneens een BE Elegance, die naast me stopte toen ik thuis aankwam, en me vroeg: "waar heb je die sierlijst vandaan? Dat staat mooi!"
(Meelezer Iman, heb je al een nickname alhier?)
Wat foto's:
Ik ben er erg tevreden over, moet hem bij gelegenheid nog even wat warmmaken en in het midden fractioneel hoger zetten.
Leuk was wel, dat ik vanavond vlakbij huis 'achterna gezeten' werd door een identieke O2, eveneens zwart, eveneens een BE Elegance, die naast me stopte toen ik thuis aankwam, en me vroeg: "waar heb je die sierlijst vandaan? Dat staat mooi!"
(Meelezer Iman, heb je al een nickname alhier?)
Wat foto's: