sierlijst

higgy

Forumguru
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en via Ebay bij Eric Auerbach een sierlijst besteld voor op de achterklep van m'n zwarte combi. Iets van 22,95 incl. verzenden, als je hem rechtstreeks bij hem besteld. Doe je het via Ebay, dan iets duurder. Emailadres via mij (pb'tje) te krijgen.
Ik ben er erg tevreden over, moet hem bij gelegenheid nog even wat warmmaken en in het midden fractioneel hoger zetten.

Leuk was wel, dat ik vanavond vlakbij huis 'achterna gezeten' werd door een identieke O2, eveneens zwart, eveneens een BE Elegance, die naast me stopte toen ik thuis aankwam, en me vroeg: "waar heb je die sierlijst vandaan? Dat staat mooi!"
(Meelezer Iman, heb je al een nickname alhier?)

Wat foto's:

Bijlagen

• dscf3449a.jpg
    dscf3449a.jpg
    74,7 KB · Weergaven: 264
  • dscf3450a.jpg
    dscf3450a.jpg
    79 KB · Weergaven: 231

enternu

Nieuw lid
Wow, op Blackmagic Pearl ziet het er geweldig uit. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit staat op een Cappuccino Beige combi. Heeft iemand daar misschien foto's van?

MadDog2K

Actief lid
Kan aan de foto's niet echt iets afleiden... (kan aan mij liggen), maar zeer waarschijnlijk zal het mooi staan :)

is het mogelijk om een duidelijkere foto te maken ? :D (liefst 1280x12024 ofzo :tongue:)

Het staat zo te zien echt mooi, ik denk eraan om het ook te bestellen als mijn Combi geleverd wordt. In combinatie met black magic, verduisterde achterruiten en de zilveren dakrails is dat nog een leuk detail.

higgy

Forumguru
@Okki: je hebt een pb'tje
@Maddog: ja hoor, kan best, maar ik maar maar jpg's van 97k uploaden, vandaar...

EdK

Forumguru
Ik denk dat deze strip bij donkere wagens meer tot zijn recht komt dan bij de lichtere kleuren !?
Op dat black magic komt het echt tot zijn recht !!

Alleen wordt het nog meer poetsen om het zijn bling bling te behouden !

Fabia

† In Memoriam
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en via Ebay bij Eric Auerbach een sierlijst besteld voor op de achterklep van m'n zwarte combi. Iets van 22,95 incl. verzenden, als je hem rechtstreeks bij hem besteld. Doe je het via Ebay, dan iets duurder. Emailadres via mij (pb'tje) te krijgen.

Waar gaat het nu eigenlijk over.
Ik zie die foto's wel maar zie niet waar het over gaat :(

Zie bovenste quote.

Dutch

Actief lid
Het gaat om de zilverkleurige strip aan de onderrand van de achterklep.

Er is ook een sierstrip die je boven de nummerplaat plakt. Ook erg mooi.

Zie bovenste quote.

Ik kan wel lezen, maar ik zag/zie geen strip.

Het gaat om de zilverkleurige strip aan de onderrand van de achterklep.

Er is ook een sierstrip die je boven de nummerplaat plakt. Ook erg mooi.

Eindelijk een antwoord.
Ik zag wel wat, maar dacht dat het reflectie was van de bumber op de kofferdekselklep.
Zitten die ribbels in de "strip" of lijkt dat maar zo??

nomad

Senior Member
Ja hoor, Son is bijna regio Catstown. ;)

Als ik heel even offtopic mag: Ik hoop toch van niet :-0
Maar goed, als straks iedereen in Catstown met een sierstrip gaat rijden, dan moet ik toch wat hebben om me te onderscheiden van de massa.

Zijn het trouwens allemaal zwarte BE's ? Dat staat wel leuk op een foto.

Bovenaan Onderaan