sigareaansteker kwijt

Heb ik weer, auto blijkbaar iets te enthousiast opgeruimd en jawel, de sigareaansteker foetsie.
Iemand enig idee aan die dingen voordelig te halen zijn?
Enne, wat zou dat moeten kosten?

Bedankt.

EdK

Forumguru
Auto van je buurman die gestopt is met roken ??
Prijs ??
Gratis als je het leuk weet te brengen bij hem !!

plaza

Forumguru
Heb ik weer, auto blijkbaar iets te enthousiast opgeruimd en jawel, de sigareaansteker foetsie.
Iemand enig idee aan die dingen voordelig te halen zijn?
Enne, wat zou dat moeten kosten?

Bedankt.

Moet geen probleem zijn, per 1juli geldt een totaal rookverbod
in geheel Nederland.

Gieliovd

Forumguru
Zonder dollen allemaal :)

Die dingen zijn universeel van formaat en dus gewoon te krijgen bij de automaterialenzaak voor een paar euro, zoals Peter zei.

Je hebt wel een aantal maten.

VEEJAY

Forumguru
Bij de BMW dealert worden ze gewoon uit de auto gejat. Vandaar dat alle occasions op slot zitten :( Echt triest.

EdK

Forumguru
Zonder dollen allemaal :)

Die dingen zijn universeel van formaat en dus gewoon te krijgen bij de automaterialenzaak voor een paar euro, zoals Peter zei.

Je hebt wel een aantal maten.

Universeel formaat , maar wel een aantal maten !!????
Dit moet je me even uitleggen !! Of moet ik daar voor geleerd hebben ??
Of komt het doordat je nu afgestudeerd bent je alles in 1 keer bent vergeten ?? :crazy:

Gieliovd

Forumguru
Zucht..... ik was er al bang voor dat ik het zag staan.

Ze zijn universeel maar wel in verschillende maten.

Het ene merk gebruikt een grote, het andere een kleine.

What's in a name! Verschillende TYPES welke verder universeel zijn. Verschillende MATEN welke verder universeel zijn.

Gieliovd

Forumguru
Je begint al meer te neigen naar die richting in je posts Ed! Een beetje gefrustreerd soms? :D

Er zijn gewoon een aantal opties qua doorsnede, hoogte en dingen. Als je het goede type kent, haal je hem zo. Duidelijk nu? :)

EdK

Forumguru
Je begint al meer te neigen naar die richting in je posts Ed! Een beetje gefrustreerd soms?

Er zijn gewoon een aantal opties qua doorsnede, hoogte en dingen. Als je het goede type kent, haal je hem zo. Duidelijk nu?

Het hele leven is een frustratie !! :D:945:
maar het begint nu te dagen !! :yeah:

Desperado

Forumguru
Als ze net zo duur zijn met aanstekers als met spiegels zou ik dat niet doen.

Universeel als in voor alle merken, maar in verschillende afmetingen misschien een goed uitleg?
De aluminium soort van Autostyle is universeel, maar wil niet in de Felicia om maar een voorbeeld te noemen.

Gieliovd

Forumguru
Ik heb zelf wel eens een sigarettenaansteker in de auto gebouwd. In mijn vorige wagen zat er géén standaard. Toen wilde ik navigeren, dus eentje van de sloop gehaald. Aansluiten en navigeren maar.

Kan niet de hele wereld kosten. Ik denk dat de meeste mensen ze gewoon stelen, zo klein ze zijn.

Ik had gewoon even naar de autosloop/demontagebedrijf gegaan en gekeken of ze een recente Skoda of VW hebben staan, even erin kruipen en dop eruit scheuren.

Edit: don't get me wrong... niet stelen dus.

Ghihi Ik krijg vrijdag mijn auto. Heb deze zonder rokerskit genomen maar heb naderhand wel een aansteker erbij gevraagd. Moet ik dus tien euro voor betalen, valt op zich mee maar vond het een beetje jammer. Hak er idd ook beter eentje kunnen jatten!

Bovenaan Onderaan