Signaal achterklep gaat af tijdens rijden

fanofabia

Nieuw lid
Ik rijd al jaren naar tevredenheid in een Skoda Fabia Elegance station 2001 en tob dus al even met bovengenoemde klacht. Ik heb het idee dat mijn huidige garage (vroeger een skoda dealer)mij niet echt verder kan helpen. Met laptop op zo is auto doorgemeten maar konden niets vinden dan een lamp die niet goed zou werken. Dachten eerst dat de klacht zich vooral voordeed bij hobbels/oneffen wegdek maar klacht is na maanden nog steeds niet te duiden. Intussen is er een nieuw slot in de achterklep geplaatst, rubbers bij achterklep 2x wat gesteld, maar klacht blijft zich voordoen. Wil verder geen nodeloze kosten maken vandaar dat ik op internet ben gaan zoeken. Wie kan helpen? Ik heb er zelf niet zo verstand van maar heb idee dat de auto uitgelezen moet worden door iemand die veel verstand heeft van deze soort klachten. Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.

fanofabia

Nieuw lid
Dank je wel Joske voor het meedenken. Slot is inderdaad recent vervangen in de hoop dat de klacht zou verdwijnen. Helaas dus ruim 60 euro zonder resultaat. Ik vraag me af of microswitch in het slot zit. Misschien weet iemand dat. Goed idee om deze als eerste door te laten meten. Misschien zou dit in Apeldoorn kunnen?? Ik woon in Ermelo, dus dat is dichtbij.

fanofabia

Nieuw lid
Ik ben vandaag bij volkswagen dealer in de buurt langs geweest. Verwezen mij voor uitlezen naar echte skodadealer. Konden mij al wel vertellen dat microswitch in slot zit, dus dit kan ook niet de oorzaak zijn omdat slot al vernieuwd is. Heb nu voor morgen afspraak bij Skoda dealer in Hoogland. Ben benieuwd of we op spoor van de oorzaak komen. Signaal gaat haast nu constant af en ook het rode lampje gaat haast niet meer uit.

fanofabia

Nieuw lid