"Simpele" inbouw BT Carkit mogelijk !

richyk

Actief lid
\"Simpele\" inbouw BT Carkit mogelijk !

Voor diegenen die zelf op een relatief eenvoudige wijze een BT Carkit in willen bouwen i.c.m. de Stream, Audience of Nexus/MFD2 is dit mogelijk met onderstaande adapters ! Het enige wat nog gedaan moet worden is een geschakelde plusdraad trekken en alles werkt over zowel speakers als Maxidot ! Op de eerste foto zie je de zgn. Quadlock stekker die op bovengenoemde toestellen past en op de tweede foto staat een carkit-specifieke kabel, in dit geval de Parrot CK3100. Ik heb dit in Duitsland besteld bij http://www.1a-handyshop.de/index.php

vda_ad6_quadlock_fakra.jpg

parrotck3100kabel.jpg

Re: \"Simpele\" inbouw BT Carkit mogelijk !

Ik ben benieuwd of het inderdaad ook werkt met de maxidot, laat het ons weten!

Ik heb zelf een Parrot ck3000 ingebouwd, maar als het over de maxidot kan is dat natuurlijk interesant.

@Rickyk, heb je ook artikelnummers? Dat zoekt een stuk handiger want die site van 1a-handyshop vind ik niet uitblinken in duidelijkheid..... (of ligt dat aan mijn slechte beheersing van de Duitsche taal?)
/forum/images/graemlins/crazy.gif

ESC

Lid

@Rickyk
Ziet er veelbelovend uit. Vooral de combinatie met de Maxidot zou erg cool zijn. Kun je, zodra het werkt, bevestigen wat je bevindingen zijn ? Foto's van een werkende Maxidot zou ook welkom zijn.

Ik heb van het weekend een CK-3300 van Parrot besteld. Deze heeft GPS ingebouwd. Als de inkomende gesprekken op de Maxidot zouden verschijnen, zou dat helemaal top zijn.

Volgens mij werkt dit niet als je het Sound System hebt, omdat de versterker alle speakers apart aanstuurt?

ESC

Lid

Bummer, ik heb wel het sound pakket genomen. Even afwachten wat de bevindingen van Rickyk zijn

richyk

Actief lid

Hier staan alle telefoonspecifieke kabels: http://www.1a-handyshop.de/index.php/cPath/1_4223_6096?osCsid=91af0d743ac68df76cb4680ad41bf1f9

En hier de quadlockadapter: http://www.1a-handyshop.de/product_info.php/cPath/1_4223_6134/products_id/15880

En inderdaad met het Soundsystem is het allemaal wat lastiger denk ik. Zeker weten doe ik het niet want de adapter komt tussen de originele Canbusstekker en de radio/navi in. Je moet dus waarschijnlijk de diverse stekkertjes uit de originele stekker verplaatsen naar de adapter. De enige uitbreiding bestaat uit een klein stekkertje voor je TEL-ingang van je radio/navi. Dus volgens mij zou het wel moeten werken...

ESC

Lid

Richyk,
werkt het bij jou inmiddels allemaal ? Kun je eens foto's posten van hoe het er uitziet op je maxidot ? Ben erg benieuwd.

DJNeO

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ESC</font><hr />

Richyk,
werkt het bij jou inmiddels allemaal ? Kun je eens foto's posten van hoe het er uitziet op je maxidot ? Ben erg benieuwd.

[/ QUOTE ]

Als je zijn onderschrift had gelezen had je zien staan: nu nog Seat Altea van de zomer Octavia RS Combi... maw, hij heeft zijn octi nog niet... dus dan kunnen er ook weinig fo'to's van worden gemaakt lijkt mij... /forum/images/graemlins/407.gif

richyk

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Gevaarlijke_Gek</font><hr />

Dan wachten wij met je mee..... /forum/images/graemlins/cool.gif

[/ QUOTE ]

Ik ben diep ontroerd /forum/images/graemlins/407.gif

ESC

Lid

Aha, had ik inderdaad in mijn enthousiasme overheen gelezen. Maar waarschijnlijk worden de O2 van Rickyk en die van mij rond dezelfde tijd geleverd.

richyk

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Gevaarlijke_Gek</font><hr />

Zakdoekje nodig??

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/smile.gif

richyk,
Volgens mij moet je je nieuwe Octavia inmiddels wel binnen hebben. Werkt het zoals gedacht?

richyk

Actief lid

Alles werkt zoals gedacht behalve caller-id op de Maxidot /forum/images/graemlins/frown.gif

tenham

Nieuw lid

Richyk,

Hoe heb je het nu precies gedaan? Ik heb een Nexus systeem en maxidot maar volgens mij geen bluetooth module.

richyk

Actief lid

Gewoon een BT carkit gekocht en aangesloten zoals op de eerste pagina beschreven....

Bovenaan Onderaan