dirk27
Forumguru
Wij mensen met een Skoda hebben veel ruimte en dan gaat er af toe ook veel materiaal in onze wagens. Af en toe komt het voor dat er dan kleine ongelukjes gebeuren waarbij er wat vloeistof of vuiligheid door de bagageruimte gaat.
De afdekking van Skoda is OK, maar ik wou nog een stapje verder gaan. Wat als je bv. naar het containerpark zou gaan, of je wilt enkele mountainbikes in je koffer vervoeren?
Rondgekeken in een speciaalzaak en daar kwam ik voor een volledige afdekking uit op 70 euro..
Zitten nadenken en de oplossing gevonden: Vijverfolie!
- Wordt verkocht in grote oppervlaktes
- Is bestendig tegen water, keien, vuil, U-straling, houdt het zeer lang uit omdat het niet de bedoeling is dat je je vijver na een paar jaar opnieuw voorziet van folie
- Relatief dun voor de sterkte: 0,5 milimeter
- Zeer flexibel
- Water en stof afstotend
En het beste: 2,45 euro/m2
Ik heb er eentje van 6 op 2 meter, kostprijs: net geen 15 euro!
Nooit meer zorgen dat iets het interieur zou kapotmaken van de wagen.
De afdekking van Skoda is OK, maar ik wou nog een stapje verder gaan. Wat als je bv. naar het containerpark zou gaan, of je wilt enkele mountainbikes in je koffer vervoeren?
Rondgekeken in een speciaalzaak en daar kwam ik voor een volledige afdekking uit op 70 euro..
Zitten nadenken en de oplossing gevonden: Vijverfolie!

- Wordt verkocht in grote oppervlaktes
- Is bestendig tegen water, keien, vuil, U-straling, houdt het zeer lang uit omdat het niet de bedoeling is dat je je vijver na een paar jaar opnieuw voorziet van folie
- Relatief dun voor de sterkte: 0,5 milimeter
- Zeer flexibel
- Water en stof afstotend
En het beste: 2,45 euro/m2
Ik heb er eentje van 6 op 2 meter, kostprijs: net geen 15 euro!
Nooit meer zorgen dat iets het interieur zou kapotmaken van de wagen.