Simply clever, wat vind jij doordacht en/of handig of juist niet handig.

willemk

Senior Member
@Superb III combi bedankt voor je reactie. Ik zie dat dat bij een station aanwezig is. Ik heb een hatchback en dus een hoedenplank. Weet overigens iemand of van het nettensysteem het ene net los te leveren is voor de onderkant van de hoedenplank. Dealer kon hem zo niet vinden in systeem. Het enige wat ze hebben liggen zijn de drie netten (bodem en tweemaal zijkant) en die wil ik niet. Vindt het vreemd want het net onder de hoedenplank staat wel in de Superb brochure:pardon:

gdisselkoen

Forumguru
Wat vrijwel iedereen nodig heeft, en vaak ontbreekt, is een plek om een zonnebril op te bergen. Op de Superb is deze wel aanwezig, maar vervalt weer bij het panodak.
Bij mijn Seat Altea zat er een houder boven het bestuurdersportier, op de plaats waar bij de andere portieren een handgreep zit. Niet de meest ideale plek, maar wel goed bruikbaar. Dat mis ik in de Skoda aangezien ik een panodak heb.

B.Stuurder

Forumguru
En je kunt daar niks monteren. Mijn Renault miste ook een zonnebril houder, die heb ik destijds apart laten monteren. Dat gaat dus niet bij Skoda. Dat is ook een minpuntje.

EdK

Forumguru
Pfff zo zeuren om een zonnebrilhouder....
Een bril zet je op je neus en heb je hem niet nodig dan laat je hem aan een touwtje om je nek hangen.....
Wat ik mis in de Skoda is een droppot en een pot voor kauwgum...... :deuk:

Canon-Eye

Forumguru
Ik hou het gewoon bij een bril, die houdt op de fiets tenminste de vliegen uit m'n ogen.
En zonderrrr touwtje, daar ben ik nog lang niet oud genoeg voor...

Bovenaan Onderaan