EdK
Forumguru
Tsjaaa zo kun je het ook zeggen.........En zonderrrr touwtje, daar ben ik nog lang niet oud genoeg voor...
Of niet slim genoeg om dit te gebruiken....
Tsjaaa zo kun je het ook zeggen.........En zonderrrr touwtje, daar ben ik nog lang niet oud genoeg voor...
Hahaha, oeps, soft spotJA en ???
In 2016 / 2017 benne er ook nog brilletouwtjes in alle kleuren incl jouw kleur rose te verkrijgen hoor.....
En als t te zwaar om je nek word kenne je hem ook nog om de spiegel hangen, tsja een spiegel....zoooooo 1890....
Pfff zo zeuren om een zonnebrilhouder....
Een bril zet je op je neus en heb je hem niet nodig dan laat je hem aan een touwtje om je nek hangen.....
Wat ik mis in de Skoda is een droppot en een pot voor kauwgum......
Parkeerschijf past er ook netjes onder....Zó ouderwets compleet achterhaald sinds de invoering van betaalapps
Sterk overdreven, ik heb ze echt al heel wat keertjes gebruikt en nada problemen....en ik vind dit echt de allerhangiste van alle "simply clever" trucjes. En natuurlijk de "klittenband ho-houders" voor de achterbak, daar zou ik er wel 2 van bij willen hebben. Ik heb 2 plastic kratjes in mijn auto voor mijn werk, 1 met documentenmappen en 1 met wat PBM's ideaal om die lekker helemaal achterin vast te hebben staan m.b.v. die ho-houdersBijvoorbeeld de paraplu in de deur bij de SuperB is handig. Nu las ik dat die paraplu nogal goedkoop van kwaliteit is en uit elkaar valt bij gelegenheid. Da's dan weer niet zo handig.
Ik heb anders al twee keer gelezen dat de paraplu van kl@te kwaliteit is. En die hoekjes zijn los te krijgen, volgens mij ook niet zo duur.Sterk overdreven, ik heb ze echt al heel wat keertjes gebruikt en nada problemen....en ik vind dit echt de allerhangiste van alle "simply clever" trucjes. En natuurlijk de "klittenband ho-houders" voor de achterbak, daar zou ik er wel 2 van bij willen hebben. Ik heb 2 plastic kratjes in mijn auto voor mijn werk, 1 met documentenmappen en 1 met wat PBM's ideaal om die lekker helemaal achterin vast te hebben staan m.b.v. die ho-houders
Bij mij hangt het kaartje van de betaalapp achter de clip.Parkeerschijf past er ook netjes onder....
Tsja op hoeveel paraplu's die in alle Superb zitten ???Ik heb anders al twee keer gelezen dat de paraplu van kl@te kwaliteit is.
Vermenigvuldig het maar even met het aantal mensen dat niet hier op het forum zit en een SuperB rijdt. Dan zullen het er aardig wat zijn.Tsja op hoeveel paraplu's die in alle Superb zitten ???
Misschien zijn die 2 wel eigenaar van een paar lompe boeren die voor het eerst een paraplu zagen.....
Sterk overdreven, ik heb ze echt al heel wat keertjes gebruikt en nada problemen....en ik vind dit echt de allerhangiste van alle "simply clever" trucjes. En natuurlijk de "klittenband ho-houders" voor de achterbak, daar zou ik er wel 2 van bij willen hebben. Ik heb 2 plastic kratjes in mijn auto voor mijn werk, 1 met documentenmappen en 1 met wat PBM's ideaal om die lekker helemaal achterin vast te hebben staan m.b.v. die ho-houders
Ik hoop het van harte...Er zijn kleine leugentjes, grote leugens en er zijn statistieken.
Waarmee ik (min of meer) hetzelfde wil zeggen als EdK, op basis van zo'n kleine 'steekproef' kan/mag je niet concluderen dat het algemeen is.
Ik gebruikte al jááááren van die klittenbandstoppers, o.a. ook voor een flinke tas met pbm trouwens (althans toen ik nog werkte). Maar die spullen had ik dan wel voorin de kofferbak gezet, klem tegen de rugleuning, zodat die stoppertjes alleen het naar achteren of opzij wegschuiven hoefden te beletten. Want bij een noodstop gaan ze de boel in voorwaartse richting niet tegenhouden, als er een beetje gewicht in zit...Ik heb 2 plastic kratjes in mijn auto voor mijn werk, 1 met documentenmappen en 1 met wat PBM's ideaal om die lekker helemaal achterin vast te hebben staan m.b.v. die ho-houders
Dat is de speciale 75+ uitvoering (hulp bij het opstaan)...- stoelgeheugen houdt laagste stand niet vast; bij het openen van de deur zie je hem iets omhoog gaan