sinds vrijdag mijn nieuwe Roomster.

jdek

Nieuw lid
:baby012:
Ja, Ik heb hem eindelijk.

Hij zou woensdag afgeleverd worden, maar wegens vervoer problemen werd dat vrijdag.

Ik kreeg voor 2 dagen een Fabia testauto mee, nou, dat schakelde eerstens een beetje hakerig, en als ik de koppeling normaal op liet komen, enkele malen bijna afgeslagen. Remmen erg direct. Dus mijn anthousiasme begon een beetje te temperen.
Hij was wel weer wat sneller dan mijn Roomster.

Gelukkig, had mijn Roomster van alle punten geen last en rijd hij als een zonnetje. de vering bij drempels is super. Ik heb er nu 350 km mee gereden, dus veel kan ik er nog niet over zeggen, behalve dat mijn eerste indruk positief is.:2133:

jaspernl

Actief lid
Top! gefeliciteerd!
Ik heb mijn roomster 1 dag eerder gekregen dan jij (zie mijn review onder "mijn auto").
Vertel eens wat meer over jouw Roomster: uitvoering, waarom welke opties, kleur etc etc.
Ben erg benieuwd!
Ps: kom je ook naar de Skoda-meeting zaterdag???

jdek

Nieuw lid
Ik heb in eerdere reply's al eea over mijn Roomster verteld.
Het is een Ambiante Antraciet grijs metalic. 1.4 16V benzine.

Omdat het een voorraad auto van Pon betrof kon ik geen extra's meer bijbestellen van fabriek af.
Deze werden allemaal stukken duurder.
Maar in principe heeft de Roomster alles wat ik van een auto verwacht, en een leuke feestkorting van Skoda.

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd met je 1.4 Ambiente, en ik ben ook erg benieuwt naar de foto's van je roomie bolide !!!!!!!!!!!!!!
Je bent uiteraard erg welkom op de aaanstaande meeting, om je Roomster ervaringen uit te wissellen en om je auto te laten zien!!

Bovenaan Onderaan