Skibox huren

• Onderwerp starter HeerlijkHelder
  • Startdatum
H

HeerlijkHelder

Goeiemiddag allen!

Alvast voorbereidend voor de vakantie ben ik aan het zoeken naar een goeie partij om een skibox te huren voor mijn O2 combi.

Box moet in ieder geval groot genoeg zijn om mijn foudraal met hengels mee te nemen.

Heb al wat gevonden en wat prijsjes maar misschien hebben jullie goeie tips? Kopen is wel een kleine optie maar dat ding moet ik ook opbergen natuurlijk als ik terug ben.

Is er geen skodaforum.nl skibox beschikbaar waar ik Europa mee doorcross? :)

JinxRS

Lid
skibox

H.H. ik stond een tijdje geleden voor hetzelfde probleem, zie een eerdere post op dit forum. Anyway uiteindelijk heb ik een box gekocht bij de gamma voor iets meer dan 100 euro. De huur van een box voor twee weken kwam toch al snel richting de 80 euro en dan heb je dus al bijna een nieuwe. De dakkoffer bevalt er goed en ook bij de hogere snelheden door duitsland heen geen probleem :-).

bennov

Nieuw lid
Topspace is inderdaad aan te raden. Heb daar zelf vorig jaar rond de kerst een box gehuurd incl. dragers voor (toen nog) op mijn Golf V.

skibox aan te bevelen.

hoi, ik zat ook te twijfelen of ik een skibox zou huren of kopen.
Ik heb er nu een gekocht in Duitsland (Neuss) 120 km vanaf Eindhoven.
Bij www.autodach.de
een Mnt Blanck Triton 500 silber, 75 kg Zuladung
Preis 323,- €, Abholpreis 310,30 €
Farbe: Deckel silber - Boden schwarz
Zuladung: 75 kg
Gewicht: 21 kg
Länge: 221 cm
Breite: 80 cm
Höhe: 40 cm
Ladevolumen: 490 Liter
zie test:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=thema_artikel&number=2952317

afhaal prijs 310 euro. En goedgekeurd door de Adac in de laatste test 2006, hij kwam er veel beter uit dan de Thule Atlantis.

Ik heb er al 160 k/uur mee gereden en geen problemen, ook heel weinig Windruis, meer ruis van mijn Dakdragers dan van de box.

purk

Senior Member
ik rij dat ook met gemak, en dat met een halfords dakkoffer en dat gaat al 4 jaar goed.

Roel

Lid
Zelfde hier, met een Halfords Probox 425: zelfs met snelheden van 140 km/u geen probleem. Alleen is deze box maar 1,5 lang, dus niet geschikt voor hengels en / of ski's.

Bovenaan Onderaan