Skiluik

Vincent76

Actief lid
Zojuist de auto ingepakt voor de wintersport. Ik was al onder de indruk van de bagageruimte in HB toen ik de auto bestelde, maar nu ben ik helemaal blij met mijn O3! Ik zat nog te twijfelen of ik de skikoffer op het dak moest plaatsen, maar heb eerst maar eens geprobeerd wat er allemaal wel niet door het skiluik bij de O3 past. Waar ik in vorige auto's maximaal drie paar ski's door het luik kreeg past er in de nieuwe O3 gewoon onze twee snowboards en nog twee paar ski's. ongelofelijk!!! Scheelt een hoop geluid en gezabber over de weg zo zonder zo'n schoonmoederkist op het dak. Kan niet wachten tot ik de autobahn op mag met de nieuwe auto. Heen zal ik mijn rechtervoet nog wel moeten beheersen, maar op de terugweg staan er eindelijk wel genoeg kilometers op de teller om de O3 ook eens vol open te mogen trekken (uiteraard verantwoord).

De O3 blijft positief verbazen. Waarom had ik voorheen altijd zo'n slecht beeld over Skoda? Had er al veel eerder aan moeten beginnen :)

Kiswum

Forumguru
Veel plezier, we hebben in onze O2 geen skiluik, maar het was wel een mooie optie geweest als de vorige eigenaar dat erin had gebouwd :) Ooit hoop ik ook een keer op wintersport te gaan.

Veel plezier in de sneeuw en vooral met mijn favoriete wintersport discipline: Snowboarden :)

erikkie

Senior Member
Ben net terug, ook zonder koffer en met luik. In duitsland meer octavia iii gezien dan in .nl.
dynamic stoelen zitten prima tijdens lange reis. Vermogen van 1.4 stukken beter dan 1.2 uit oc ii op autobahn.
Topsnelheid niet getest, maar power zat met volle bepakking in de heuvels.
Goede reis....

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan