Skoda 1.6 tdi style business

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Patrick en ik ben de trotse eigenaar van een Skoda Octavia 3 Combi in de uitvoering style business. Altijd volkswagen gereden en nu prijs technisch een Skoda ook omdat ik de nieuwe Passat niet zo mooi vindt.
Enige opties zijn: metal grey, panoramadak, dsg, elec. kofferklep, achteruitrijcamera, kessy, columbus navigatie, canton installatie (wat overigens super tegen valt) en 18 inch wielen.
Enige mods die reeds uitgevoerd zijn is klep met afstandsbediening sluiten, dagrijlicht dimt bij het gebruik van knipperlicht (Audi). Vrijschakeling van video modus.
Overigens reeds een afspraak gemaakt met Antara voor een verlagingssetje (Eibach pro kit 30 mm rondom). Ook reeds een bezoek gebracht aan VAGtechniek maar omdat er geen Bosch computer in zit kan deze nog niet gechipped worden. Schijnt een Delphi computer te zijn. Dus nog enkele weekjes/maandjes wachten en dan kan dit ook opgelost worden.

Ook de verlichting aangepast: knipperlichten achter LED, Achteruitrijlampen is LED, Stadslicht is LED, Kentekenverlichting is LED en mistlampen voor is LED. Alles is canbus uitgevoerd zonder storingen.

Ook is de auto gecleaned dus nergens batches of emblemen of reclame van garages...

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Patrick :thumbsup:

een complete Octavia zo te lezen!

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan