Skoda 105

Hallo iedereen,

Ik heb mijzelf lid gemaakt van dit forum omdat ik sinds kort de bezitter ben van een Skoda 105 uit 1986.
Daar ikzelf een volkswagen heb ben ik van plan om de Skoda te verkopen, maar dan alleen aan een liefhebber omdat het in Belgie in januari 2006 een klassieker wordt en in 2011 erkend zal worden als een oldtimer.

Mochten er mensen zijn die interesse hebben, dan zie ik hun mailtjes graag tegemoet.

Groetjes,

Zonnetje /forum/images/graemlins/laugh.gif <font color="blue"> </font>

Hi Zonnetje, welkom! 105 rijders hebben we nog niet zoveel hier, dus da's mooi!

Maar ik heb dezelfde vraag als Michael, ik snap je verhaal niet helemaal....net de 105 gekocht en meteen weer doorverkopen?

Hoi beide,

Ik kan het best duidelijk uitleggen hoor. De Skoda 105 heb ik van vrienden overgenomen ivm het overlijden van de eigenaar. Zelf ben ik een fervent volkswagen rijdster, maar ik had via familie in Nederland begrepen dat jullie een Skoda-club hebben of in ieder geval Skoda liefhebbers. Daar ik zelf dus al een Volkswagen heb en toch niet in twee auto's tegelijkertijd kan rijden bied ik de Skoda te koop aan, maar enkel aan echte liefhebbers.

Omdat dit een forum is voor Skoda liefhebbers heb ik de mededeling hier gedaan.

Dus nogmaals: als er iemand is die geinteresseerd is in een Skoda 105, dan mag die persoon mij gewoon een mailtje sturen en dan kunnen we er dan verder over praten.

Groetjes en ik hoop dat alles nu duidelijker is,

Zonnetje

skoda120

Nieuw lid
Hoi Zonnetje

Als je op zoek bent naar de officiele Skoda Club Nederland, kijk dan eens op www.skodaclub.nl. Je kunt daar een advertentie plaatsen, en ook daar is een Forum. In de club zijn veel 105/120 rijders, en liefhebbers daarvan. Dit niet om dit Forum onder de duiven te schieten, maar zo is er meer kans dat je een enthousiaste liefhebber tegenkomt voor de Skoda.

Wel heel leuk dat je de auto aan een liefhebber wilt verkopen, ondanks dat je er zelf niet zoveel mee hebt. Als Skoda-liefhebber kan ik dat zeker waarderen!

Exciter

Administrator
Wij zijn toch Skoda rijders - slimmere mensen. Een ander forum is ons vijand niet, het zijn onze vrienden. En Skodaclub.nl zijn goede vrienden zelfs...

/forum/images/graemlins/grin.gif

Ik zal gaan kijken op de /forum/images/graemlins/ot.gificiele site van Skoda.

Bedankt voor de tip /forum/images/graemlins/722.gif!! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan